اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 ژوئن 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 ژوئن 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    در نبود تعداد زیادی از اخبار مهم بروز شده در ترکیب با تداوم برنامه محرک بانک مرکزی بیشتر از آنچه انتظار می رفت نوسان بازارها را در حداقل بی سابقه ای نگاه داشته است بطوریکه سرمایه گذاران در انتظار فعالیت واضح و تکان دهنده بازار برای پیوستن دوباره به بازارها می باشند. این فعالیت کم بنظر می رسد عامل اصلی حرکات جاری باشد بهمراه اینکه مشکل بنظر می رسد اخبار بیشتری در این راستا منتشر شود. برنامه محرک در برگیرنده حوزه وسیعی است و شامل ژاپن، انگلستان، ایالات متحده و منطقه یورو می باشد. بانک مرکزی ژاپن بیانیه ای را صادر کرده است که در این عنوان شده است که آنها افزایش پایه پولی را در محدوده ای بین 60 الی 70 هزار میلیارد ین در سال ادامه خواهند داد. نخست وزیر صریح و رک گو آقای شینزو آبه نیز "مقصد سوم" برنامه و طرح خود را برای بیرون آوردن ژاپن از دوره بلند مدتی از رشد پایین و رکود منتشر نمود. این برنامه، که توسط کابی دولت تایید شده است شامل کاهش نرخ مالیات های شرکتی و باز کردن امکانات تجارت می باشد. ین ژاپن از این اخبار سود برده و افزایش یافت و ظاهرا یک افزایش در تنش ها درباره خشونت در عراق در حال مجبور کردن سرمایه گذاران برای برگشت به سمت دارایی های ایمن می باشد. ین 0.1% در برابر دلار افزایش یافت نت در حدود نرخ 101.89 معامله شود که نشان دهنده یک صعود 1.3% برای این 3 ماهه جاری می باشد. در دیگر اخبار درباره بانک مرکزی، ریاست بانک مرکزی بریتانیا آقای کارنی نیز اعلان نمود که مقامات مربوطه احتمالا کاهش اقدامات محرک را متوقف خواهند نمود که شامل بالا بردن نرخهای بهره تا زمانی که رشد در بازار کار نشانه های بهتری از بهبودی را بنمایش بگذارد می باشد. توضیحات ارایه شده برای پوند اثر منفی داشتند بطوریکه این ارز به زیر 1.70 پوند در برابر هر دلار بازگشت و بنظر می رسد که یک روند صعودی تزلزل ناپذیر را که طی چند ماه اخیر اتفاق افتاده است را شکسته باشد. دلار استرالیا از آنجاییکه اداره علوم اقتصادی منابع وانرژی پیش بینی های خود درباره قیمتهای سنگ آهن که آماده سقوط طی 2 سال آتی می باشند را کاهش داد پس از افت 0.6% طی دیروز در طول شب گذشته افزایش بیشتری یافت. صادرات مواد معدنی بخش مهمی از اقتصاد استرالیا می باشد.

پردازش ...
X