اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (26 ژوئن 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (26 ژوئن 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    اخبار شب گذشته حول و حوش اخبار دلار نیوزلند متمرکز شده بود که به مقدار زیادی از سوی توضیحات اخیر متمایل به کاهش نرخ بهره از طرف رهبران بانک مرکزی سرتاسر دنیا سود برد. در مقایسه، بانک مرکزی نیوزلند متمایل به افزایش نرخ بهره اقدام نموده و پیش از این شروع به بالا بردن نرخ های بهره از سطوح حداقل تاریخی نمودند بطوریکه نخستین کشور توسعه یافته برای انجام این کار در ابتدای سال بودند. در واقع این بانک مرکزی نرخ های خود را پیش از این سه بار بالا برده بود و توضیحات ارایه شده از سوی این بانک نشان از این داشت که این بانک این افزایش ها را متوقف نخواهد نمود. در آنچه به عنوان معاملات carry شناخته شده است، بسیاری از سرمایه گذاران از ضعف دلار و افزایش اختلاف در نرخ های بهره بین ایالات متحده و نیوزلند در راستای سود بردن بواسطه استقراض ارز ایالات متحده بمنظور خرید دلار استرالیا پیش از تابدل دوباره آن در تاریخی دیرتر بهره برده اند. این نوع استراتژی 3.4% در این ماه سود در بر داشته است که به تنهایی برگشت سرمایه ای بهتر از آنچه در بازارهای دیگر بخصوص با توجه به نوسان پایین در بازارهای ارزی جهانی بوده را داشته است. دلار نیوزلند پس از آنکه نرخ 87.72 را پی از این لمس نمود در طول شب گذشته 0.3% دیگر تا 87.63 سنت ایالات متحده بدست آورد. این بالاترین مقدار مشاهده شده از 6 می و یک سنت زیر سقف بی سابقه خود بوده است بطوریکه دلار نیوزلند بنطر می رسد بزرگترین بانی خیر و حامی ارقام ضعیف GDP خارج از ایالات متحده بوده است. از آنجاییکه تغییرات کوچک در ارزش این 2 ارز و در نتیجه ریسک داشتن بدهی بزرگتری برای بازپرداخت کاهش پیدا می کند در واقع استراتژی معاملات carry از سوی نوسان پایین سود برده است. معامله گران انتظار یک افزایش دیگر در نرخ ها را در 12 ماه آتی دارند بطوریکه اقتصاد نیوزلند 3.8% در 3 ماهه نخست سال نسبت به همین دوره در سال گذشته افزایش یافته است. در مقام مقایسه، رشد اقتصاد ایالات متحده 2.9% در دوره مشابه کاهش یافته است. این انقباض اقتصادی بزرگترین افت از 3 ماه نخست 2009 به این سو بوده است هنگامی که بحران مالی هنوز موقعیت پرقدرتی در بزرگترین اقتصاد دنیا داشت. تحلیلگران با عنایت به آب هوای بد در آمریکای شمالی انتظار این را داشتند که اقتصاد این کشور تنها 1.9% کاهش بیابد.

پردازش ...
X