اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (16 جولای 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (16 جولای 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    ژانت یلن ریاست فدرال رزرو به این اشاره کرد که چقدر برنامه محرک پولی بی سابقه این بانک بمنظور مبارزه با ضعف مزمن بازار کار اهمیت دارد. در طول زمان شهادت و گواهی ایشان در برابر کمیته بانکداری مجلس سنای ایالات متحده که دیروز برگزار شد، او گفت "ما پیش از اینکه بالا بردن نرخ های بهره را در نظر بگیریم نیاز به دقت درباره این داریم که مطمئن شویم اقتصاد این کشور در مسیر مستحکم و خوبی قرار دارد.." همچنین شاخص S&P 500 به میزان 0.6% سقوط کرد از آنجاییکه گزارش سیاست پولی که توسط فدرال رزرو منتشر شد، به این اشاره نمود که بنظر می رسد ارزش گذاری شرکتهای فعال در رسانه های اجتماعی و صنعت بیوتکنولوژی "بطور قابل ملاحظه ای افزایش زیادی یافته است". ارز این کشور (دلار) به افزایش در برابر دیگر ارزهای خارجی ادامه می دهد – AUD/USD 0.3% تا 0.9346 سقوط کرد.
    ریاست ECB ماریو دراگی دیروز طی یک مراسم شهادت و گواهی در برابر پارلمان اروپا در استراسبورگ صحبت نمود. او به این مورد اشاره کرد که "سهولت در استفاده از پول ارزان تزریق شده توسط ECB برای خرید اوراق قرضه دولتی بسیار کمتر از مقداری است که در مرحله قبلی تامین این مبلغ بوده است. EUR/USD 0.03% تا 1.3564 نزول کرده است که بایستی مربوط به تداوم قدرت گرفتن دلار در برابر تاثیر اخبار مربوطه باشد.
    با نگاه به بازدهی کلی ارزهای عمده بازار، با استفاده از ماتریس نرخهای ارز بلومبرگ می توانیم به این اشاره کنیم دلار نیوزلند بدترین بازدهی را برای دیروز داشته که ارزشش در برابر تمامی ارزهای طرف مقابلش کاهش یافته است. EUR/NZD در نرخ 1.5595 معامله شد. این تحرکات ممکن است مربوط به انتشار تاریخ رویدادهای اقتصادی توسط بانک مرکزی نیوزلند باشد. بعلاوه اینکه EUR/AUD تقویت شده و 0.2% تا 1.45196 صعود کرده است.


    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-16-2014, 12:50 PM
پردازش ...
X