اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (17 جولای 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (17 جولای 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    استفن پولوز ریاست بانک مرکزی کانادا هیچگونه اشاره ای به جهت بعدی تغییر نرخ بهره نکرده است. با این وجود ضعف اقتصادی تورم را به بالاتر از هدف بانک های مرکزی حرکت خواهد داد. سیاست گذارانی که به پولوز نزدیک هستند به این مورد اشاره کرده اند که چقدر سیاست پولی برای احیای اقتصادی اهمیت داشته است. دلار کانادا 0.1% تا 1.0746 در ازای هر دلار تقویت شده است.
    ریاست بانک مرکزی ژاپن هاروهیکو کورودا 30 هزار میلیارد ین در اختیار بانک ها قرار خواهد داد تا تامین مالی را تقویت کرده و نقدینگی را در بخش بانکداری ببود بخشد. ارایه وامهای چهارساله با سود 0.1% - این یک کف تاریخی برای نرخهای سود استقراض بانکی را نمایان می سازد. ین در برابر اغلب رقبای خود تقویت شده است. یورو پیش از آنکه یک گزارش پیش بینی کند که تورم در اروپا هنوز زیر عدد مورد نظر بانک مرکزی اروپا می باشد تا یک کف 5 ماهه در برابر ین سقوط کرده است. EUR/JPY پس از سقوط تا 137.36 که ضعیف ترین بازدهی از ماه فوریه به این سو را داشته است به مقدار 0.1% تا 137.40 کاهش یافت.
    NZD کاهش ارزش خود در برابر ارزهای اصلی و مهم را امتداد داده است – این حرکت نزولی بلندترین حرکت از آگوست 2013 به این سو می باشد و ممکن است مربوط به پیش بینی های معامله گران درباره این باشد که بانک مرکزی نیوزلند چه مقدار نرخهای بهره را افزایش خواهد داد. NZD/USD 0.2% تا 0.8695 سقوط کرده است – ضمن یک کاهش ارزش کلی 1.5 درصدی که طی 6 روز گذشته داشته است.
    در نهایت دلار استرالیا در پی انتشار بیانیه بانک مرکزی استرالیا درباره شاخص اطمینان کسب و کار که در 3 ماهه دوم سال جاری تا عدد 6 سقوط کرده است ارزشش در برابر اغلب 16 ارز طرف مقابل کاهش یافته است. AUD/USD پس از دستیابی به پایین ترین سطح از آغاز ماه جولای به این سو 0.1% تا 0.9359 سقوط ارزش را تجربه کرده است.


پردازش ...
X