اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (1 آگوست 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (1 آگوست 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    ین ژاپن نزدیک به شکستن و خروج از محدوده باریک حرکتی خود در برابر دلار در 40 سال اخیر بوده و همچنانکه که معامله گران انتظار دارند Fed نرخهای بهره را بالا ببرد از قدرتش کاسته می شود این در حالیست که بانک مرکزی ژاپن سیاست تسهیل پولی خود را گسترش می بخشد. معامله گران انتظار دارند نرخ دلار در برابر ین در سال پیش رو بیشتر از 12 ماه گذشته نوسان کند. ین سال گذشته 18% در برابر دلار از ارزشش کاسته شد، بزرگترین کاهش این ارز از سال 1979 به این سو و بیشترین مقدار کاهش در میان ارز کشورهای توسعه یافته طرف مقابلش پیش از جهشی برگشتی از یک کف 5 ساله 105.44 در ازای هر دلار که در 2 ژانویه سال جاری بدست آمد می باشد. دلار کانادا ضعیف ترین سطح را در تقریبا 2 ماه گذشته لمس نمود و برای نخستین ماه از ژانویه به این سو سقوط کرده است حتی در حالیکه دولت این کشور اعلام کرد GDP کانادا از سال گذشته به این سو 2.3% افزایش یافته است. CAD به میزان 0.3% تا 1.0930 در ازای هر دلار کاهش یافته است، این ضعیفترین نرخ از 9 ژوئن به این سو می باشد. این ارز 2.2% در ماه جولای ارزشش را از دست داد. واحد پول کانادا امسال بین یک کف 4.5 ساله و یک سقف 6 ماهه نوسان کرده است در حالیکه وقتی بانک مرکزی ممکن است نرخ بهره را، که از سال 2010 به این سو جهت حمایت از اقتصاد این کشور در رقم 1% نگه داشته شده بالا ببرد، سفته بازی سرمایه گذار نوسان کرده است. سیاست گذاران روز 16 جولای نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کردند. ریاست بانک مرکزی کانادا استیفن پولوز یک افزایش در نرخ تورم تا 2.4%، بالای هدف 2% بانک مرکزی، موقتی است و این کشور "دورنمای یک رشد با ثبات" را در اختیار ندارد. دلار در برابر تمامی ارزهای طرف مقابلش در ماه جولای صعود کرد در حالیکه نشانه های قدرت گرفتن بازار کار برآوردها را برای بالاتر بردن نرخ بهره توسط فدرال رزرو تقویت کرده است. دلار پس از صعود تا 1.3367 در روز قبل 0.1% تا 1.3390 در ازای هر یورو افزایش یافت. شاخص اسپات دلار بلومبرگ برای ششمین روز با افزودن 01.% تا 1021.93 صعود کرد.


پردازش ...
X