اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 آگوست 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 آگوست 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    یورو در راستای این پیش بینی که داده های این هفته سقوط شاخص اعتماد اقتصادی منطقه ای و از حرکت باز ایستادن تورم آلمان را نشان دهد به یک کف یازده ماهه در برابر دلار رسید. یورو پس از سخنرانی ماریو دراگی که هفته گذشته اعلام کرد که انتظارات تورمی کاهش یافته است و باعث بالا رفتن سفته بازی در این باره شد که سیاست گذاران برنامه محرک را توسعه خواهند بخشید به نزول خود در برابر اکثریت 16 ارز طرف مقابلش ادامه داد. یورو دیروز پس از لمس 1.3179$، سطحی که از 9 سپتامبر به این سو دیده نشده است با کمی تغییر در 1.3187$ قرار داشت. این ارز 0.1% تا 137.20 ین ارزشش را از دست داد. دلار در برابر 10 ارز پیشرو در بازار پیش از انتشار یک گزارش طی امروز که پیش بینی می شود افزایش در تعداد سفارشات کالاهای بادوام در ایالات متحده را نشان دهد افزایش یافت. این ارز در نرخ 104.08 در برابر ین نسبت به 104.05 طی دیروز هنگامی که به نرخ 104.49، بعنوان بالاترین سطح از 23 ژانویه به این سو دست یافت قرار داشت. پیش بینی می شود اقتصاد ایالات متحده امسال 2% و سال 2015 به میزان 3% رشد کند، طبق بررسی انجام شده روی اقتصاددانان توسط بلومبرگ این بالاترین میزان رشد در یک دهه می باشد. اقتصاد کشورهای گروه 10 (G-10) در کل پیش بینی می شود 1.75% تا 2.27% رشد کند. طبق پیش بینی 67 اقتصاددان در بررسی انجام شده توسط بلومبرگ Fed بدنبال پایان دادن به برنامه خریدهای اوراق قرضه تا ماه اکتبر می باشد، و نرخ بهره تا پایان سال تا 1% افزایش خواهد یافت. این نرخ از سال 2008 به این سو در محدوده هدف Fed از 0 تا 0.25% بوده است. دلار نیوزلند پس از سقوط تا 0.8313، بعنوان ضعیفترین نرخ از 27 فوریه به این سو 0.3% تا 0.8318 کاهش یافت. این ارز در برابر تمامی 16 ارز طرف مقابلش پس از آنکه داده های اداره آمار امروز نشان داد که کسری تجاری نیوزلند در ماه جولای بزرگتر از پیش بینی میانه 8 اقتصاددان بررسی شده توسط بلومبرگ می باشد سقوط کرد. شاهص اسپات دلار بلومبرگ، که ارزش این ارز را در برابر 10 ارز عمده بازار دنبال می کند، تا 1031.86، سطحی که از 3 فوریه به این سو دیده نشده، صعود نمود.

    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 08-26-2014, 02:15 PM
پردازش ...
X