اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (9 اکتبر 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (9 اکتبر 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    در حالیکه سرمایه گذاران از شرط بندی های خودشان بر روی اینکه فدرال رزرو نرخهای بهره را افزایش خواهد داد کاسته اند، دلار 3 روز کاهش در برابر ارزهای اصلی را بنام خود ثبت نمود، که این بلندترین حرکت نزولی از ماه آگوست به این سو می باشد. شاخص دلار که قدرت این ارز در برابر 6 ارز اصلی را دنبال می کند، برای سومین سسشن معاملاتی با 0.5% کاهش تا 85.250 نزول کرد. اگرچه طی 3 ماه گذشته دلار 6.4% رشد داشته است. دلار به نرخ 1.2741$ در ازای هر یورو معامله می شود و 0.1% تا 108.18 ین افزایش یافته است. یورو 0.1% تا 137.81 ین بر ارزشش افزوده شد. پیش از آنکه ماریو دراگی ریاست ECB سخنرانی کند و BoE سیاست پولی خود را تعیین نماید، یورو نزدیک به قویترین سطح در 3 هفته گذشته در برابر پوند قرار داشت. دلار استرالیا پیش از انتشار داده های اشتغال ماه سپتامبر یک سقف 2 هفته ای را لمس نمود. دلار کانادا روز چهاشنبه پس از بیانیه فدرال رزرو پس از نشست سیاست گذاری اخیر که بر روی ریسکهای موجود برای نزول دلار متمرکز شده بود تقریبا 1% در برابر دلار تقویت شد. دلار در برابر دلار کانادا قدرت خود را از دست داده و تا یک کف 2 هفته ای در برابر یورو سقوط نمود و پیرو انتشار بیانیه Fed که با لحنی متمایل به کاهش نرخ بهره بود صعودهای انجام شده اش در برابر ین را از دست داد. با وجود دلار که آماده پیشروی است، ارزهای کامادیتی به احیای خود ادامه دادند. برای مثال، دلار استرالیا به یک سقف 2 هفته ای در قیمت 0.8852$ برخورد نمود و فاصله خوبی از کف چهار هفته ای 0.8642$ ک هفته گذشته تشکیل شد فاصله داشت. بختهای صعودی برای دلار استرالیا حول محور داده های اشتغال این کشور که ساعت 03:00 بوقت گرینویچ منتشر خواهد شد قرار دارد، اگرچه این گزارش با توجه به رشد تردیدها درباره دقت این گزارش ممکن است این بار تاثیر کمی بر روی این ارز داشته باشد.
    بهای نفت خام به کف 2 سال گذشته خود رسید، بهمراه اینکه نفت خام برنت پس از رسیدن به قیمتی زیر 91$ در هر بشکه در اوایل سسشن معاملاتی که پایین ترین سطح از ژوئن 2012 به این سو می باشد در قیمت 91.77$ قرار داشت. نفت خام ایالات متحده ماه نوامبر با کاهش به بهای 87.79 در هر بشکه رسید که این پایین ترین قیمت از آوریل 2013 به این سو می باشد.

پردازش ...
X