اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (27 اکتبر 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (27 اکتبر 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    اروپا با ریسک رکود روبروست همچنانکه تلو تلو خوردن بر روی لبه بحرانی که می تواند یک سقوط فلج کننده در قیمت ها و دستمزدها را آغاز کند. پس از آنکه نتایج stress test انجام شده از سوی ECB نگرانی درباره تامین نقدینگی اعتبار دهندگان این منطقه را کاهش داد یورو قادر به تقویت در برابر اغلب طرفهای ارزی خود گشته و پیش از آنکه یک گزارش پیش بینی ثبات را برای شاخص اعتماد کسب و کار در آلمان که مهمترین اقتصاد در اروپاست را کند تا یک سقف 2 هفته ای در برابر ین افزایش یافت. یورو با 0.1% صعود در قیمت 1.2699$ قرار داشت، همراه با کمی دور شدن از یک کف 2 هفته ای در 1.2614$ که هفته گذشته بدلیل نگرانی بر سر stress test به آن برخورد نمود. این ارز مشترک همچنین با کمی افزایش در قیمت 137.48 قرار گرفت، که بالاترین سطح در بیش از 2 هفته گذشته بود.
    دلار پس از لمس یک قله 3 هفته ای 108.38، به قیمت 108.08 معامله شد، بهمراه افزایشی در نرخ بازدهی اوراق بهادار خزانه داری و ریسک پذیری در حال بهبود سرمایه گذاران ک باعث تقویت دلار گردید. دلار پیش از آنکه سیاست گذاران Fed این هفته نشست خود را برگزار نمایند مورد حمایت بازار قرار گرفت، که این نشان از این دارد که در ماه سپتامبر برای پایان دادن به برنامه خریدهای دارایی در ماه جاری برنامه ریزی کرده اند. نرخ بهره مبنای ایالات متحده از سال 2008 به این سو در رقم 0.25% قرار داشته است. دلار استرالیا در ساعات اولیه معاملات با 0.2% افزایش در قیمت 0.8802$ قرار گرفت. بازارهای نیوزلند بمناسبت روز کارگر در تعطیلی بسر می برد.
    در بازار کالاها،نفت خام برنت از آنجاییکه نشانه ای از افزایش عرضه جهانی این محصول تهدیدی در جهت نزول بیشتر قیمت بود در ادامه یک مسیر بلند مدت چند ماهه به میزان 32 سنت تا قیمت بشکه ای 85.81$ سقوط کرد. با وجود بی ثباتی در هر دو کشور عراق تولید نفت خام خود را در ماه اکتبر افزایش داد و تولید نفت خام کشور لیبی همچنان بالا باقی ماند. قیمت طلا کمی کاهش یافت همچنانک بازارهای قدرتمند دارایی و سهام و قدرت داده های اقتصادی ایالات متحده تقاضا برای فلزات گرانبها را تحت تاثیر خود قرار داد. قیمت طلای اسپات با 0.1 کاهش در 1230.97$ در هر اونس قرار داشت.

پردازش ...
X