اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (4 نوامبر 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (4 نوامبر 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    شاخص تولید ISM ایالات متحده در ماه اکتبر منطبق با رقم ماه آگوست تا 59 افزایش یافت، که بالاترین مقدار از مارس 2011 به این سود بود. این شاخص در ماه سپتامبر تا 56.6 کاهش یافت. ارقام بالای 50 نشان از وضعیت انبساطی در اقتصاد دارد. سنجش مشابهی برای ناحیه یورو نشان داد تولید در این ناحیه بطور آشکار در ماه گذشته رشد کرد، این در حالیست که یک معیار رسمی خارج از کشور چین در پایان هفته در ماه ماه اکتبر دچار افت شد. دلار استرالیا پس از کاهش 1.3 درصدی طی دیروز با کمی تغییر در 0.8682 قرار داشت. این ارز روز 3 اکتبر قیمت 0.8643 را لمس نموده که پایین ترین سطح از جولای 2010 به این سو می باشد. پیش بینی می شود که بانک مرکزی استرالیا امروز نرخ بهره کلیدی خود را در رقم بی سابقه 2.5% حفظ نماید، ضمن اینکه داده خرده فروشی ماه سپتامبر نیز در انتظار منتشر شدن است. نفت خام WTI در ماه اکتبر 12% کاهش یافته است، که بیشترین میزان از ماه می 2012 به این سو بوده، و در سال جاری 20% دچار نزول شده است، همراه با ورود نفت خام ایالات متحده و برنت معامله شده در بازار لندن به بازار نزولی در ماه گذشته در میان نشانه های از اینکه تولید جهانی در حال پیش افتادن از میزان تقاضا است. شاخص دلار اسپات بلومبرگ که ارزش دلار در برابر 10 ارز رقیبش را تعقیب می کند دیروز در قالب چهارمین روز متوالی از افزایش های شکل گرفته با صعود تا 1088.07، بعنوان بالاترین سطح از آوریل 2009 ب این سو 0.7% جهش نمود. دلار در سسشن معاملاتی قبلی به نرخ 114.22 در برابر ین ژاپن دست یافت که قویترین سطح از 27 دسامبر 2007 به این سو است، بطوریکه اقدام محرک پولی بانک مرکزی ژاپن در 31 اکتبر اختلاف با سیاست گذاران پولی در ایالات متحده را تقویت نمود. دلار تقریبا در نزدیکی یک سقف هفت ساله در برابر ین قرار داشت که باعث افزایش صعودها در شاخص فیوچرز ژاپن گردید همچنانکه داده های تولیدی بر قدرت اقتصاد ایالات متحده در برابر دیگر کشورها تاکید نمود. طلا پس از کاهش بهای نفت تا یک کف 2 ساله رالی صعود نمود همچنانکه عربستان سعودی قیمت محصولات خود را کاهش داد. این کالا از یک قیمت در نزدیکی کف چهار ساله افزایش یافت.

    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 11-05-2014, 02:24 PM
پردازش ...
X