اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (13 نوامبر 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (13 نوامبر 2014)

    تحلیل فاندامنتال

    دیروز شاخص سهام داوجونز تقریبا بدون تغییر بسته شد و شاخص S&P 0.1% سقوط کرد. دیروز BoE برآوردهای خود درباره رشد اقتصادی را کاهش داد و اعلام کرد تورم در ماه های پیش رو کند خواهد شد. این منجر به سفته بازی دراین باره شد که این بانک مرکزی بالا بردن نرخهای بهره را به تاخیر خواهد انداخت. BoE پیش بینی می کند که اقتصاد بریتانیا 2.9% در سال 2015 و 2.6% در سال 2016 صعود خواهد نمود. این پایین تر از برآوردها درباره 3.1% و 2.8% برای سالهای مذکور بود. دیروز یک گزارش نشان داد که نرخ بیکاری در بریتانیا در رقم 6% و بدون تغییر باقی ماند. بعلاوه اینکه دستمزدها با نرخ 1% سالانه افزایش یافته ست، که بالاتر از برآوردهای انجام شده بازار برای رشد 0.8 درصدی بود. در نتیجه پوند در برابر تمامی 31 ارز طرف مقابلش کاهش یافت و 0.8% تا 1.5790 دلار تضعیف شد، که این پایین ترین سطح از سپتامبر 2013 به این سو بود. GBP/JPY 1% تا 182.30 دچار افت شد و EUR/GBP 0.5% تا 0.7875 افزایش یافت.
    دیروز Jens Weidman عضو هیات مدیره ECB گفت تورم برای دوره زمانی بیشتری در سطحی پایین باقی خواهد ماند. فرای این موضوع IMF درباره ریسکهای نزولی برای برآوردهای خود درباره رشد برای منطقه یورو هشدار داد، و به ECB اصرار نمود در صورتی که قیمتها کاهش بیشتری یافتند اقدام در این باره انجام دهد. IMF ماه گذشته برآورد نمود که منطقه یورو 0.8% در سال جاری و 1.3% در سال 2015 رشد خواهد کرد اما پس از داده های ناامید کننده که در آلمان منتشر شد سایه شک و تردید را بر سر این چشم اندازهای نسبتا ضعیف رشد انداخت. دیروز داده ها نشان دادند که تولید صنعتی در منطقه یورو در ماه سپتامبر 0.6% صعود داشته است، اقتصاددانان یک رشد 0.7 درصدی را برآورد نموده بودند. EUR/USD تا 1.2438 سقوط کرد و EUR/JPY در قیمت 143.60 قرار داشت. مقامات رسمی در ژاپن به سفته بازی درباره انتخابات زودرس که ممکن است الزام نخست وزیر آبه برای محرک بی سابقه تقویت نماید اهمیت قابل توجهی نداد.


پردازش ...
X