اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (20 نوامبر 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (20 نوامبر 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    ین ژاپن روز پنج شنبه همچنانکه سفته بازها روانه معاملات carry شدند که توسط جریانی از سوی تزریق نقدینگی فوق العاده ارزان از سوی BoJ پایه گذاری شده بود با برخورد به کف قیمتی خود در هفت سال گذشته در برابر دلار و کف شش ساله خود در برابر یورو بخورد نموده و کاهش یافت. دلار تا 118.09 حرکت نمود، که در نزدیکی ضعیف ترین سطح از آگوست 2007 به این سو می باشد. ماه گذشته BoJ مراحل برنامه محرک اقتصادی خود را در بازار اعلام نمود که منجر به نزول ارزش ین گردید. همچنین یورو تا 148.05 پرتاب گردید که 1.1% باعث افزایش ارزش ین در روز چهارشنبه و بیشتر از 10% در 14 سسشن معاملاتی دیگر شد. با تمرکز بازار بر روی ین، یورو با اختلاف بسیار کوچکی تا 1.2553$ در ازای هر یورو در برابر دلار و زیر سطح مقاومت حدود 1.2600$ حرکت نمود. حرکات بیشتری در EUR/CHF اتفاق افتاد، که در آن یورو پس از آنکه یک نظرسنجی نشان داد اکثریت رای دهندگان مخالف به پیشنهاد وادار ساختن بانک مرکزی سوئیس جهت خرید طلای بیشتر رای دادند به بالاتر جهش نمود. پوند استرلینگ دیگر ارز پربازده ما می باشد، که پس از انتشار بیانیه نشست اخیر BoE که طبق انتظار بسیاری متمایل به کاهش نرخ بهره نبود با نیم سنت تا 1.5680$ صعود نموده و مستحکم گردید. دلار کانادا روز چهارشنبه پس از آنکه مجلس سنای ایالات متحده موشکافانه موفق به تصویب یک صورتحسا در ساعات پایانی روز سه شنبه که ساخت و ساز بحث برانگیز خط لوله XL متعلق به شرکت Keystone را مورد تایید قرار داد در برابر دلار تضعیف شد. پس از آنکه بیانیه نشست اخیر Fed نشان داد سیاست گذاران در تقلای این بوده اند که آیا اشاره به کاهش رشد اقتصاد جهانی و نوسان بازار منجر به مبالغه در نگرانی ها در این باره خواهد شد یا خیر دلار کانادا بر سر ضعف بیشتر دلار بارآمی از نزولهای خود کاست. دلار کانادا که تحلیلگران انتظار دارند به روند نزولی خود در برابر دلار ادامه دهد، سسشن معاملاتی دیروز را در 1.1351 دلار کانادا یا 88.10 سنت ایالات متحده به پایان رساند، که پایین تر از close روز سه شنبه و در 1.1299 دلار کانادا یا 88.60 سنت ایالات متحده بود.


  • #2
    دوست عزیز در رابطه با رای گیری سنای آمریکا در روز سه شنبه ِ سنا با احداث فاز چهارم خط لوله نفت خام کیستون مخالفت کرد. این خط لوله نفت خام را از استان آلبرتا در کانادا و شمال آمریکا به پالایشگاههای تگزاس در جنوب آمریکا می رساند. سنا با 60 رای مخالف در برابر 59 رای موافق این قانون را تصویب نکرد که اشتباها نوشته شده که تصویب شده
    موفق باشید

    نظر


    • #3
      نوشته اصلی توسط hercool نمایش پست ها
      دوست عزیز در رابطه با رای گیری سنای آمریکا در روز سه شنبه ِ سنا با احداث فاز چهارم خط لوله نفت خام کیستون مخالفت کرد. این خط لوله نفت خام را از استان آلبرتا در کانادا و شمال آمریکا به پالایشگاههای تگزاس در جنوب آمریکا می رساند. سنا با 60 رای مخالف در برابر 59 رای موافق این قانون را تصویب نکرد که اشتباها نوشته شده که تصویب شده
      موفق باشید
      درود بی پایان بر شما
      بله کاملا حق با شماست، از نظر املایی کلمه "نشدند" در جمله جا افتاده است.
      "دلار کانادا روز چهارشنبه پس از آنکه مجلس سنای ایالات متحده در ساعات پایانی روز سه شنبه موفق به تصویب ساخت و ساز بحث برانگیز خط لوله XL متعلق به شرکت Keystone نشد در برابر دلار تضعیف شد."
      با سپاس از یادآوری بجا و زیباتون.
      شاد و سالم باشید
      با احترام
      بخش خبری کارگزاری

      نظر

      پردازش ...
      X