اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (7 ژانویه 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (7 ژانویه 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    یورو روز چهارشنبه همچنانکه سرمایه گذاران در برابر داده تورمی که بایستی به طرفداران کاهش نرخ بهره در ECB الزام و تعهد واضحی برای هرچه بیشتر اهمیت دادن به سیاست تسهیلی بدهد تا کمترین ارزش خود در 9 سال گذشته در برابر دلار کاهش یافت. این ارز تا قیمت 1.1842$ سقوط کرد که پایین ترین سطح از مارس 2006 به این سو است. معامله گران گفته اند بعضی از معاملات Sell Stop پس از آنکه این ارز به زیر کف روز دوشنبه در 1.1861$ سقوط کرد فعال شده است.
    در همین حال دلار، با توجه وقفه ای نسبی در ریسک گریزی اخیر در میان سرمایه گذاران و معامله گران بعضی از زیان های خود را در برابر ین ژاپن را جبران کرد. شاخص Nikkei توکیو پس از بر جای گذاشتن بزرگترین سقوط در 10 ماه گذشته روز قبل افزایش یافت و بازار بورس دیگر کشورهای آسیایی نیز شاهد صعود ارزش خود بودند. پس از کاهش تا 118.05 ین در طول شب گذشته، دلار آخرین بار به قیمت 119.12 ین معامله شد که در همان روز 0.6% بالاتر رفت. از آنجاییکه ادامه کاهش در بهای نفت خام و چشم انداز رکود در اروپا به افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای اوراق قرضه دولتی مانند اوراق بهادار ایالات متحده را باعث شده است هنوز دلار بسیار از قله 121.86 خود در 9 سال اخیر که ماه گذشته به آن برخورد کرد فاصله دارد. نرخ بازدهی اوراق قرضه 10 ساله نیز به دلیل افزایش ریسک گریزی با دستیابی به کف قیمتی جدیدی در 0.265 در روز چهارشنبه افت نمود.
    بهترین بازدهی برای دلار نیوزلند بود، که پس از آنکه قیمت بین المللی شیر دوباره در یک حراج دو هفته یکبار صعود کرد بطور وسیعی افزایش یافت، که بخشی از آن بدلیل نگرانی بر سر عرضه این کالا بود. ارز کشوری که بزرگترین صادر کننده محصولات لبنی در دنیا می باشد با فاصله خوبی از کف روز دوشنبه در 0.7619$ تا 0.7808$ افزایش یافت. این ارز از زمان آن افزایش به این سو صعودهای انجام گرفته را برگشت نموده و آخرین بار در 0.7751$ قرار داشت. دلار نیوزلند همچنین در برابر طرف استرالیایی خودش، که تا 1.0383$ بعنوان پایین ترین کف قیمتی تا به الان کاهش یافته است رالی نمود. دلار استرالیا آخرین بار به نرخ 1.0404 دلار نیوزلند معامله شد.

پردازش ...
X