اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (9 ژانویه 2014)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (9 ژانویه 2014)

    چشم انداز فاندامنتال

    یک کاهش در تعداد سفارشهای صنعتی داده شده در ماه نوامبر و یک افت در شاخص انتظارات تورمی مصرف کننده منطقه یورو که دیدگاههای نزولی یورو تقویت کرد همچنانکه داده های ایالات متحده نیز به وارد آوردن فشار نزولی بر روی این ارز برای پنجمین روز از کاهش تا قیمتی حداقلی در 9 سال گذشته کمک نمود. یورو روز جمعه بر سر انتظارات در حال رشد درباره اینکه ECB برنامه QE را آغاز خواهد نمود تا یک کف قیمتی حداقلی در 9 سال گذشته کاهش یافت، این در حالیست که دلار پیش از انتشار داده اشتغال که می تواند مورد ما برای افزایش نرخ بهره توسط Fed را تقویت نماید وضعیت خود را مستحکم حفظ کرد. ریاست ECB ماریو دراگی گفت هیات مدیره این بانک در صورت نیاز آماده برداشتن قدمهایی غیرمتعارف برای کاهش دوره پایین بودن تورم می باشد. یورو با برخورد به 1.1745$ در روز پنج شنبه در قیمت 1.1792$ ایستاد همچنانکه معامله گران درباره اینکه ECB ممکن است بدهی کشورهای این منطقه را در این ماه خریداری نماید بیشتر قانع شده اند. دلار با برگشت از یک کف سه هفته ای در 118.05 که روز سه شنبه هنگامی که ریسک گریزی به نفع ارز ژاپنی تمام شد با تغییر کمی در 119.48 ین قرار گرفت. استرلینگ از آنجاییکه این ارز از سوی قدرت وسیع دلار در بازار، چشم اندازهای ضعیف رشد اقتصادی بریتانیا و عدم اطمینان از وضعیت سیاسی صدمه دید روز پنج شنبه در نزدیکی یک کف قیمتی در 18 ماه گذشته قرار گرفت. دلار کانادا، که بیش از 1.5% از آغاز سال جدید به این سو تا کفهای قیمتی خود در 5.5 سال گذشته برگشت قیمتی داشته است، در نرخ 1.1836 دلار کانادا نسبت به دلار یا 84.49 سنت بسته شد. این ضعیف تر از بسته شدن قیمت در روز چهارشنبه در 1.1820 دلار کانادا یا 84.60 سنت بود. با ارایه منبع دیگری برای آزادسازی فشار موجود در بازارهای همچنان نگران و محتاط، بهای نفت خام وضعیت خود را پس از یک کاهش 10 درصدی در اوایل هفته حفظ نموده و تثبیت شد. بهای نفت خام پس از کاهش تا یک کف قیمتی 46.83 دلاری در 5.5 سال گذشته در روز چهارشنبه 40 سنت و تا قیمت 49.19$ در هر بشکه افزایش یافت.

پردازش ...
X