اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (12 می 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (12 می 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    از آنجاییکه وزاری اقتصاد منطقه یورو در بروکسل دیدار کردند تا درباره ادامه کمک مالی در ازای اصلاحات با آتن به صحبت بپردازند وزیر اقتصاد یونان Yanis Varoufakis روز دوشنبه اعلام کرد که رفراندوم و همه پرسی درباره دریافت کمک مالی یونان فعلا در برنامه آنها قرار ندارد، و اینکه کنترل های اصلی برای این کشور لحاظ نشده است. یورو با 0.1% کاهش در 1.1140$ قرار داشت. این ارز مشترک حوزه اروپا روز پنج شنبه وقتی که بازارها متمرکز بر روی بهبود چشم اندازها و افزایش نرخ بازدهی اوراق قرضه برای اقتصاد اروپا بودند تا یک سقف قیمتی در دو ماه گذشته در 1.1392$ افزایش یافت. دلار با تغییر کمی در 120.14 ین قرار داشت و تنها 0.1% پس از صعودی که اغلب در طول شب گذشته اتفاق افتاد همچنانکه نرخ بازدهی اوراق بهادار ایالات متحده پیش از آنکه 64 میلیارد دلار در عرضه جدید اوراق قرضه وارد بازار شوده و این هفته به بازار تکانی وارد خواهد آورد. پوند ضمن استراحت پس از ثبت بالاترین قله نرخ سال در برابر دلار در روز دوشنبه، در آن روز بهمراه صعود تا 1.5614$ در آغاز پیروزی انتخاباتی دیوید کامرون نخست وزیر بدون تغییر در 1.5575$ قرار داشت. روز دوشنبه بانک مرکزی انگلستان نرخ بهره را طبق انتظار و پیش بینی بدون تغییر در رقم حداقل و بی سابقه 0.5% حفظ نمود. روز چهارشنبه مارک کارنی ریاست ECB پیش بینی های رشد و و برآوردهای مربوط به تورم سه ماهانه را ارایه خواهد داد. دلار نیوزلند، اخیرا بواسطه سفته بازی در حال افزایش درباره اینکه بانک مرکزی این کشور در نهایت نرخ بهره را کاهش خواهد داد دچار نزول شد و در نزدیکی حداقل قیمتی در 0.7333$ به حرکت پرداخت. دلار نیوزلند بر سر انتظارات در حال رشد درباره اینکه بانک مرکزی این کشورنرخ بهره را کاهش خواهد داد بزرگترین کاهش یک روزه خود را در برابر دلار از اواخر سال 2011 به این سو بر جای گذاشت. در بازار کالاها، نفت ایالات متحده بر سر نشانه هایی از جوان سازی دوباره در ذخایر نفت خام 2 سنت از ارزشش را از دست داده و تا 59.23$ در هر بشکه کاهش یافت.

پردازش ...
X