اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (15 می 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (15 می 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار در ابتدای روز جمعه در کف های قیمتی خود در برابر یورو به مبارزه پرداخت تا گوی و میدان را در اختیار خود بگیرد اما اخبار مثبت درباره بازار کار ایالات متحده به احیا و جبران مقداری از این کاهش ارزش در برابر دیگر ارزها کمک نمود.
    داده های روز پنج شنبه نشان دادند تعداد آمریکایی های متقاضی مزایای بیکاری هفته گذشته تا کمترین میزان خود در 15 سال گذشته کاهش یافته است. در واقع، دلار در برابر یورو و پوند در وضعیت دفاعی باقی مانده است، که تا به ترتیب در بالاترین سقف های قیمتی خود در برابر این دو ارز در 3 و 5.5 ماه گذشته در 1.1445$ و 1.5815$ قرار گرفته است. هر دوی این ارزها در اوایل ساعات کاری بازار آسیا از این سقف ها فاصله داشتند. این باعث شد شاخص دلار در کف های قیمتی خود در چهار ماه گذشته قرار غوطه ور شود. شاخص این هفته عجالتا 1.4% افت داشته است و بیش از 7% از بالاترین سقف ثبت شده در 12 سال گذشته در 100.390 که در ماه مارس بر جای گذاشته شد افت نموده است. هنوز دلار در برابر ین و ارزهای دیگر طرف مقابل دلار دارای عملکرد و بازده بهتری است. این ارز از پایین ترین نرخ در دو هفته گذشته در 118.885 جهش نموده و آخرین بار در نرخ 119.23 ین قرار گرفت. روز پنج شنبه واکنش کمی به توضیحات ارایه شده توسط ماریو دراگی ریاست ECB نشان داده شد، کسی که بدنبال اطمینان بخشی به بازارها درباره این موضوع می باشد که ECB کاملا متعهد به اجرای برنامه بیش از 1000 میلیارد یوروی خرید اوراق قرضه است. دلار استرالیا از یک قله قیمتی تقریبی در 4 ماه گذشته در 0.8164$ کاهش یافت، این در حالیست که طرف نیوزیلندی این ارز یعنی دلار نیوزلند از یک سقف قیمتی در چهار هفته گذشته در 0.7564$ تا 0.7488 عقب نشینی کرده است. فیوچرز نفت خام با کاهش 0.2 درصدی در روز برای قرارداد نفت خام تحویل ماه ژوئن تا 59.78$ در هر بشکه، پس از افت شبانه بر سر ترسهای ناشی از اشباع عرضه در بازار کاهش یافت. قیمت لحظه ای طلا 2% در مقیاس هفتگی رشد نمود اما در روز پنج شنبه در حالیکه کاهش ارزش دلار جذابیت این فلز را برای سرمایه گذاران دارانده دیگر ارزها بیشتر نمود قیمت طلا پس از برخورد به یک سقف قیمتی در 3 ماه گذشته در طول شب بدون تغییر در قیمت 1221.20$ قرار داشت.

پردازش ...
X