اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (29 می 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (29 می 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    همچنانکه سرمایه گذاران بر روی اینکه نرخ بهره ایالات متحده در ادامه سال جاری افزایش خواهد یافت در حالیکه بانک مرکزی ژاپن سیاستی فوق تسهیلی و محرک را پیش رو گرفته است شرط بندی می کنند دلار روز پنج شنبه پیش از پولبک در برابر ین تا بالاترین قیمت در 12.5 سال گذشته صعود نمود. داده های اخیر درباره مدعیان بیکاری و خانه های پیش فروش شده ایالات متحده از انتظارات درباره اینکه فدرال رزرو به سمت بالا بردن نرخ بهره تا پایان سال جاری در حرکت است حمایت نمود. دلار پیش از این و در سیستم معاملاتی EBS پس از لمس 124.46 ین آخرین بار با 0.2% صعود در 123.915 ین قرار داشت. از ابتدای سال تا به امروز، دلار 3.8% در برابر ین افزایش یافته است. در مقابل، ارزش دلار حتی در غیاب عدم توافقی بین یونان و اعتبار دهندگان به این کشور در برابر یورو کاهش یافته است، اگرچه امیدها بر این مصر بوده است که کشوری که از نظر نقدینگی با کمبود مواجه است بزودی پول بیشتری برای جلوگیری از یک عدم توانایی در بازپرداخت بدهی را تامین خواهد نمود. یورو ضمن از بین بردن زیان های پیشین که مربوط به صعودی بودن داده های مدعیان بیکاری و خانه های پیش فروش شده ایالات متحده بود 0.4% صعود کرده و در نرخ 1.09485$ قرار داشت. شاخص دلار پس از 1.4% صعود در دو سسشن معاملاتی گذشته 0.5% سقوط کرد. بزرگترین حرکت در ارزهای اصلی دیگر مربوط به دلار استرالیا بود، که 1% در برابر دلار کاهش یافت. ارزهای کامادیتی در کل زیر فشار نزولی قرار گرفتند، بهمراه اینکه دلار استرالیا به حداقل قیمت در شش هفته گذشته در 0.7618$ برخورد کرد و دلار نیوزلند برای معامله شدن در قیمت 0.7130$ بیش از 1% کاهش یافت که پایین ترین ارزش در بیش از چهار سال گذشته می باشد. قرارداد فیوچرز نفت خام برنت با نزدیکترین تاریخ به زمان انقضا 1.4% و تا 62.91$ در هر بشکه افزایش یافت و فیوچرز نفت خام ایالات متحده 0.8% و تا 57.97$ صعود نمود. طلا با کمی تغییر در نزدیکی قیمت 1188$ در هر اونس قرار داشت، نقره اسپات کمتر از 0.1% نزول کرد و مس 0.2% رشد را تجربه نمود.


    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 05-29-2015, 10:59 AM
پردازش ...
X