اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (2 ژوئن 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (2 ژوئن 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    ضمن اینکه برقرار شدن نگرانی ها درباره عدم ناتوانی یونان در بازپرداخت بدهی اش به ضعف یورو کمک نمود، دلار بر سر داده قوی تر از انتظار شاخصهای فعالیت بخش تولیدی و میزان هزینه کرد در ساخت و ساز ایالات متحده در برابر ارزهای اصلی پیشروی نمود. دلار با توجه به هفته ای شلوغ از داده های ایالات متحده که با گزارش NFP (پیش بینی 225000 در برابر نوبت قبلی 223000) به اوج خود می رسد در برابر اغلب ارزهای حاضر در G-10 صعود نمود. آقای ویلیامز عضو Fed گفت که اقتصاد ایالات متحده بطور اساسی در جایگاه خوبی قرار دارد و انتظار می رود نرخ های بهره بلند مدت افزایش یابد و در در چند سال آتی عادی باشند.از آنجاییکه یونان و اعتبار دهندگان به این کشور در وضعیت بن بست قرار گرفته اند یورو برای نخستین بار در 4 روز گذشته افت نمود. EUR/USD بهمراه تردید و حرکت حول و حوش کف بین روزی با 0.78% کاهش در 1.0901 قرار گرفت. نره بازدهی اوراق قرضه خارج از حوزه اروپا بر سر نگرانی درباره یونان جهش نمود که اوراق قرضه ایتالیا سردسته این رشدها بود. پس از آنکه شاخص PMI بخش تولیدی از برآوردها پایین تر منتشر شد ارزش کرون نروژ در میان ارزهای اصلی طرف مقابلش کاهش یافت. دلار نیوزلند به پایین ترین سطح خود در تقریبا پنج سال گذشته برخورد نمود بطوریکه معامله گران با توجه انتظارات درباره اینکه بانک مرکزی نرخ بهره را هفته آینده کاهش خواهد داد به سمت دلار جذب شدند در حالیکه حرکات بانک مرکزی ایالات متحده به سمت افزایش نرخ بهره می باشد. دلار استرالیا دیروز نرخ 70.65 را لمس نمود، که پایین ترین سطح از آگوست 2010 به این سو می باشد. دلار نیوزلند از 93.13 سنت در روز جمعه، پیش از نشست روز سه شنبه بانک مرکزی استرالیا که برآورد می شود تغییری در سیاست پولی ایجاد نشود، با تغییر کمی در 93.11 سنت استرالیا قرار داشت. قیمت طلا روز دوشنبه با از دست دادن صعودهای کسب شده تغییری کمی نمود که دلیل آن این بود که دلار پس از آنکه فلزات گرانبها ابتدا به ساکن بواسطه یک توقف غیرمنتظره در گزارش هزینه کرد مصرف کننده و توضیحات ارایه شده درباره نرخ بهره از سوی مقامات رسمی بانک مرکزی ایالات متحده در وضعیت شناور قرار گرفت رالی نمود. این فلز هفته گذشته با برخورد به پایین ترین قیمت در سه هفته گذشته در 1180.50$ در روز پنج شنبه دومین سقوط متوالی در مقیاس هفتگی را بر جای گذارد. ین ژاپن پس از لمس 124.92 طی دیروز بعنوان پایین ترین سطح از دسامبر 2002 به این سو، در نرخ 124.79 در ازای هر دلار معامله می شود.


پردازش ...
X