اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (5 ژوئن 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (5 ژوئن 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    روز پنج شنبه از آنجاییکه داده های بهتر از انتظار برای مدعیان بیمه بیکاری انتظارات سرمایه گذار برای یک افزایش و تقویت در گزارش اشتغال ماه می در روز جمعه ارزش دلار در برابر یورو و ین افزایش یافت. از آنجاییکه معامله گران معاملات خرید خود را بسته و سود خود را از رالی اخیر یورو برداشت کردند در نتیجه ارزش دلار هم افزایش یافت. دلار 0.3% در برابر یورو، ارزش مشترک منطقه اروپا، صعود کرد که در آن یک یورو بدنبال پایان بخشیدن به یک کاهش تند و شیبدار دو روزه در اواخر ساعات معاملاتی عصرگاهی به نرخ 1.1242$ خریداری شد. از آنجاییکه تصویری از اقتصاد در حال بهبود منطقه اروپا و چشم انداز تورمی این حوزه منجر به یک ریزش قابل توجه در اوراق قرضه دولتی آلمان گردید که تا افزایش در نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده نیز ادامه داد و باعث یک برگشت در شرط بندی های انجام شده در برابر یورو گردید، دلار 3.1% از ارزش خود را طی دو سسشن گذشته از دست داد. دلار ضمن صعود برای دومین سسسشن متوالی و نزدیک شدن به بالاترین سطح خود در برابر ین از دسامبر 2002 به این سو 0.1% در برابر ین ژاپن و تا 124.36افزایش یافت. صبح امروز، وزارت کار ایالات متحده ارقام اشتغال خود برای ماه می را منتشر خواهد نمود. اقتصاددانان پیش بینی می کنند ایالات متحده ماه گذشته 225000 نفر افزوده و نرخ بیکاری بدون تغییر در 5.4% باقی مانده و دستمزد ساعتی 0.2% افزایش یابد. دلار نیوزلند ساعت 8 صبح از 71.30 سنت تا 71.14 سنت در ولینگتون در ساعت 5 بعدازظهر کاهش یافت. در بازار کالاها، بهای نفت خام برنت در لندن 2.8% و تا 62.03$ در هر بشکه سقوط کرد که پایین ترین سطح قیمت این قرارداد از 15 آوریل به این سو می باشد. این کالا با قیمت حق امتیاز خرید (پرمیوم) 4.03$ نسبت به نفت خام WTI که 2.8% تا 58$ در هر بشکه کاهش یافته معامله شد. سفته بازی ها درباره اینکه اوپک از کاهش هدف تولیدی خود در نشست روز جمعه در وین خودداری خواهد نمود، کاهش بهای نفت خام کاهش را شدت بخشید. فیوچرز طلا و نقره برای دومین روز دچار افت شدند. از آنجاییکه IMF پیش بینی رشد خود برای اقتصادی آمریکایی را پیش از گزارش اشتغال روز جمعه کاهش داد، سهام ایالات متحده تا پایین ترین سطح در یک ماه گذشته سقوط نمود.


پردازش ...
X