اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (8 ژوئن 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (8 ژوئن 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    پس از آنکه حذب AK موفق به پیروزی اکثریت کرسی ها در انتخابات پارلمانی نشد ارزش لیره ترکیه به بی سابقه ترین نرخ حداقل در یک سسشن معاملاتی با حجم پایین در روز یکشنبه برخورد نمود، که باعث مشوش شدن دیدگاه سرمایه گذاران درباره چشم انداز اقلیت یا ائتلاف دولتی گردید. سرمایه گذاران امید به این داشتند حزب AK بعنوان یک حزب رای های کافی برای باقی ماندن در قدرت بدست آورده و از تردید و بن بست در ائتلاف سیاست مداران دوری نماید. اما طبق شبکه CNN ترک زبان، با بیش از 96% از آراء شمارش شده، حزب AK 40.9% از کل آرا را بدست آورده است.، نتیجه ای که احتمالا باعث تلاش فراوان این حزب برای شکل دادن یک دولت با ثبات برای نخستین بار از زمانی که یک دهه قبل به قدرت رسید خواهد شد. لیره که پیش از این یکی از ارزهای با بدترین بازده در سال جاری بوده است، پس از انتشار نتایج انتخابات طی سسشن معاملاتی با حجم پایین تا نرخ 2.799 در برابر دلار کاهش ارزش را تجربه نمود، کاهشی تقریبا 5 درصدی. ساعت 20:40 دقیقه به وقت، این ارز در نرخ 2.759 نسبت به دلار قرار داشت، هنوز بطور قابل ملاحظه ای پایین تر از قیمت close روز جمعه در 2.6615 قرار دارد. طلا همچنانکه دلار پس از انتشار داده بهتر از انتظار اشتغال ایالات متحده دورنماها برای یک افزایش نرخ بهره در سال جاری را تقویت نمود، روز جمعه به کف قیمتی خود در 11 هفته گذشته برخورد نمود، و در مسیر حرکت به سوی ثبت سومین هفته متوالی از زیان قرار دارد. NFP ماه گذشته تا 280000 افزایش یافت، که بزرگترین افزایش از ماه دسامبر سال گذشته به این سو می باشد، بالاتر از 225000 که اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز انتظار داشتند. طلای اسپات 1.2% تا پایین ترین قیمت از 19 مارس به این سو در 1162.35% در هر اونس سقوط کرد و 0.5% پایین تر در قیمت 1170.66$ قرار داشت. شاخص دلار بعنوان معیار سنجشی کلیدی برای اقتصاد ایالات متحده می باشد 1.5% در برابر سبدی از ارزها که پس از انتشار این داده اقتصادی رشد نمود. قدرت و ارزش بیشتر دلار، طلا که بر اساس دلار قیمت گذاری می شود را برای دارندگان آن بر اساس دیگر ارزها گران تر و پرخزینه تر می نماید، این در حالیست که نرخ بهره بالاتر، به میزان تقاضا برای فلزات بدون نیاز به پرداخت نرخ بهره صدمه وارد می کند.

پردازش ...
X