اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (17 ژوئن 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (17 ژوئن 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    روز سه شنبه از آنجاییکه هر روز اینطور به نظر رسیده است احتمال بیشتری برای اینکه یونان گرفتار در بدهی مجبور به اعلام عدم توانایی در بازپرداخت بدهی نموده یا از منطقه یورو خارج شود، ارزش یورو سقوط کرد، در حالیکه دلار در آغاز یک نشست دو روزه توسط Fed افزایش یافت. نخست وزیر آلکسیس تسیپارس روز سه شنبه با متهم نمودن اعتباردهندگان یونان جهت تلاش برای تحقیر شهروندان یونانی، آنها را به تندی مورد خطاب قرار داد و از روند هشدار دهنده در این باره که یورو در حال آماده سازی شرایط برای خروج این کشور از منطقه یورو می باشد سرپیچی نمود. این آدرس بعنوان نشانه ای دیده شد که تسیپارس بعید به قبول نمودن کاهش های مربط به ریاضت اقتصادی مورد نیاز جهت آزادسازی کمک مالی و جلوگیری از عدم توانایی در بازپرداخت بدهی طی دو هفته می باشد. بازار هنوز درباره یونان عصبی و نگران است و تمایل دارد این وضعیت به هر روشی مورد توافق قرار بگیرد. همانطور که همه می دانیم، تردید چیزی است که بازار از آن بیزار است، و این موضوع برای مدتی زیادی از که در وضعیت تردید آمیز قرار گرفته است. یورو 0.35% تا 1.1243$ سقوط کرد، در حالیکه شاخص دلار، که قدرت دلار در برابر سبدی از ارزهای را می سنجد، 0.2% افزایش یافت. ین در برابر دلار بدون تغییر بود. سرمایه گذاران آمریکایی نیز بدنبال شواهدی مربوط به زمان بندی یک افزایش نرخ بهره پس از نشست دو روزه Fed بودند. این بانک مرکزی بعید است نرخ بهره را در این نشست افزایش دهد اما معامله گران مراقب هرگونه اشاره ای از سوی ژانت یلن در کنفرانس خبری پس از نشست روز چهارشنبه هستند. Fed اعلام کرده است اقدام این بانک وابسته به داده های اقتصادی است و تنها زمانی نرخ بهره را بالا خواهد برد که شاهد یک بهبودی در اقتصاد باشد. داده های سه ماهه دوم سال جاری به یک احیا پس از توقف در رشد در سال جاری اشاره نموده است. در بازار کالا، فیوچرز نفت خام ایالات متحده 0.8% تا 60.01$ در هر بشکه افزایش یافت، که دلیل افزایش آن بر سر طوفان موسمی که از خط ساحلی تا تگزاس می گذرد بود. قیمت طلا 0.4 سقوط کرد.


    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-17-2015, 12:15 PM
پردازش ...
X