اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (18 ژوئن 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (18 ژوئن 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار پس از آنکه فدرال رزرو اشاره به این کرد که روند سیاست انقباضی تدریجی خواهد بود به نزول خود ادامه داد. این ارز پیرو یک افت 0.8 درصدی پس از بیانیه Fed، ساعت 08:46 دقیقه به وقت توکیو بدون تغییر در قیمت 1.1349$ قرار داشت. قراردادهای فوروارد در ارزهای بازار نوظهور آسیایی پیشروی نمودند. Fed ضمن حفظ پیش بینی خود برای نرخ بهره در سال جاری، با عنوان نمودن این موضوع توسط خانم یلن که این ارگان خواستار مشاهده شواهد قطعی بیشتری از رشد می باشد و اینکه احتمالا تنها صعودهای تدریجی در نرخ بهره تضمین خواهد شد، برآورد خود برای سال 2016 را کاهش داد. این پیام از سوی Fed خوشبینی درباره نخستین افزایش در نرخ بهره تا ماه سپتامر را کاهش می دهد. وزرای اقتصاد کشورهای حوزه یورو با توجه به بن بست پیش رو با یونان دیدار می کنند. دلار نیوزلند 1.4% تا 68.91 سنت که نزدیک به پایین ترین سطح از سال 2010 به این سو می باشد کاهش یافت. GDP این کشور آسیای جنوب شرقی 0.2% در سه ماهه نخست کاهش یافت که از 0.7% رشدی صورت گرفته در سه ماهه پایانی سال 2014 پایین تر و دور از پیش بینی اقتصاددانان برای یک افزایش 0.6 درصدی بود. فیوچرز شاخص S&P 500 پس از یک افزایش 0.2 درصدی در این شاخص پایه ایالات متحده با تغییر کمی روبرو شد. طلا پس از رالی بر سر پیام Fed درباره اینکه روند اجرای سیاست انقباضی احتمالا تدریجی خواهد بود با تغییری کوچک در قیمت 1184.61$ قرار گرفت. نرخ بهره بالاتر ضمن کاهش جذابیت طلا که صرفا در روندهای صعودی قیمت برگشت سرمایه دارد، سرمایه گذاران را به سمت دارایی های می کشاند که شامل بهره و سود و منفعت باشند، از جمله اوراق قرضه جدید. نفت خام WTI پس از پایان دادن سسشن آخر معاملاتی با کمی تغییر تا 59.76$ در هر بشکه افت نمود. داده های دولتی روز پنج شنبه نشان داد که پالایشگاههای ایالات متحده بطور غیر منتظره ای نرخ کارکرد خود را کاهش دادند ضمن اینکه هفته گذشته ذخایر نفت خام در بزرگترین قطب نفتی دنیا افزایش یافت.


پردازش ...
X