اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 ژوئن 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (25 ژوئن 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    وال استریت زیان های وسیعی را طی شب گدشته بر جای گذاشت، اما فیوچرز سهام ایالات متحده 0.2% افزایش یافت. در بخش ارزها، دلار پس از باز پس دادن صعودهای انجام شده در برابر ین موقعیت خود را حفظ نمود و در اوایل روز پنج شنبه از آنجاییکه گفتگوهای بدهی برای پرهیز از اعلام عدم توانایی یونان در بازپرداخت بدهی اش به مشکل برخورد، در حالیکه یورو پس از نشان دادن پاسخی محدودتر در قیمت پایین تری معامله شد. دلار که از یک سقف چند هفته ای در 124.38 که طی دیشب پس از آنکه داده ها نشان دادند اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه نخست کاهش رشد داشته است اما کمتر از میزان برآورد شده بود به آن دست یافت پولبک کرده و نرخ 123.88 ین را لمس نموده و بازگشت. دلار همچنانکه تمرکز بازار به نظر آمد که از داستان یونان که هفته را با خوشبینی درباره اینکه در نهایت توافقی حاصل خواهد شد به انتها رساندند به دورنماهای موجود در رابطه با نرخ بهره بالاتر در ایالات متحده بازگشته است، سود نمود. یورو با باقی ماندند در یک محدوده معاملاتی باریک واکنش کمتری به بن بست اخیر در گفتگوها نشان داد . با تغییر کمی ضمن حفظ مقداری فاصله از یک کف دوهفته ای در 1.1135$ که روز سه شنبه به آن برخورد نمود در نرخ 1.1204$ قرار گرفت. دلار نیوزلند در نزدیکی کف های پنج ساله در تلاش فراوان است از آنجاییکه دورنمای کاهش بیشتر نرخ بهره از سوی این بانک مرکزی در آنجا تا تابستان به درازا انجامید. دلار نیوزلند قیمت 0.6890$ را لمس نموده و بازگشت. رقیب استرالیا دلار نیوزلند با کمی تغییر در 0.7709$ قرار داشت. در غیاب داده های اصلی چین در روز پنج شنبه انتظار می رفت دلار استرالیا در محدوده معاملاتی باریکی بماند. در بخش کالاها، نفت خام ایالات متحده پس از کاهشی بیش از 1% در روز چهارشنبه بر سر یک گزارش دولتی که نشان می دهد حدود 0.1% پایین تر در 60.19$ در هر بشکه در ساعات معاملات ابتدایی بازار آسیا کاهش یافت، در مقیاس هفتگی که برای نوبت هشتم نشانگر یک افت در ذخایر نفت خام ایالات متحده بواسطه رشد در میزان محصولات پالایش شده خنثی بود.


    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-25-2015, 03:14 PM
پردازش ...
X