اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز (13 آگوست 2015)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز (13 آگوست 2015)

    چشم انداز فاندامنتال

    یوآن روز چهارشنبه ضمن کاهش برای دومین روز، پس از یک کاهش ارزش پولی توسط بانک مرکزی چین در روز سه شنبه تا یک کف قیمتی در چهار سال گذشته سقوط کرد، و منابع دولتی بر این باورند ممکن است اجازه دهند ارزش یوآن حتی پایین تر هم برود تابا صادر کنندگان این کشور کمک نمایند. یوآن معامله شده در چین به کف 6.4510 در ازای هر دلار برخورد کرد، که پایین ترین قیمت از آگوست 2011 به این سو می باشد و این ارز در معاملات بین المللی با لمس نرخ 6.59 در ازای هر دلار در وضعیت بدتری ظاهر شد. این ارز در دو روز گذشته پس از آنکه بانک خلق چین (PBOC)، یا همان بانک مرکزی چین راه و روش محاسبه محدوده نرخ مرجع مجاز برای معامله یوآن در محدوده دو درصدی را تغییر داد، 3.5% از ارزش خود را در برابر دلار در بازار معاملات چین و حدود 4.8% در بازارهای جهانی از دست داده است.
    دلار روز چهارشنبه همچنانکه سرمایه گذاران شرط بندی های خود درباره اینکه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده که برای مدت طولانی در انتظار تغییر بوده است بزودی در جلسه 16-17 سپتامبر انجام خواهد شد. نرخ بهره کوتاه مدت بازارهای ایالات متحده نشان داد سرمایه گذاران شانسی بیشتر از 40% برای اینکه Fed ماه آینده نرخ بهره را افزایش خواهد داد قایل نشده اند. در برابر ین، نرخ دلار نسبتا بالاتر و در 124.30 قرار داشت. یورو پس از ثبت یک قله قیمتی در یک ماه گذشته در 1.1215$ در روز چهارشنبه، مستحکم در قیمت 1.1155$ قرار داشت، که این استحکام بواسطه باز شدن معاملات carry در یوآن و دیگر ارزهای بازارهای نوظهور بر پایه یورو می باشد. در معاملات کالا، طلای اسپات پس از ثبت پنجمین سسشن متوالی از افزایش ها، بدون تغییر در قیمت 1123.81$ در هر اونس قرار داشت. فیوچرز نفت خام افزایش های شبانه خود که بر سر ضعف بیشتر دلار و کاهش بیشتر تعداد ذخایر نفت خام ایالات متحده می باشد را امتداد بخشید، اما در فاصله زیادی از کف های قیمتی در شش ماه گذشته ثبت شده در این هفته بر سر ترس از اینکه کاهش بیشتر ارزش یوآن به واردات آسیب خواهد زد باقی مانده است. نفت خام ایالات متحده حدود 0.3% و تا 43.43$ در هر بشکه صعود کرد، این در حالیت که نفت خام برنت حدود 0.3% و تا 49.83$ بر ارزشش افزوده شده است.


پردازش ...
X