اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز3سپتامبر2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز3سپتامبر2015


    به نقل از Fed :بازار های کاری امریکا هفته های اخیر افزایش دستمزد را در پی داشت.هرچند برخی شرکتها از افت اقتصادی در چین مایوس بودند. بهر حال فعالیت اقتصادی امریکا تا توسعه خود در بیشتر مناطق و بخش ها از ماه جولای تا اواسط آگوست ادامه یافت. این اطلاعات درBeige Book طبق گزارشی از Fed در پی اخبار جمع آوری شده از فعالیت های اقتصادی کشور ارائه شده است. ترکیب تقاضای بیشتربرای کارگر و نگرانی ها درباره رشد اقتصادی چینی ها بر چالشی که Fed در جلسه 16 و 17 سپتامبربا آن روبروست تاکید میکند. جلسه ای که در آن احتمال افزایش نرخ سهام برای اولین بار از سال 2006 وجود دارد. در حالی که بسیاری از سیاستگذاران Fed فکر میکنند بازار کارگری امریکا هیچگاه به نهایت قوای خود نمیرسد چین درصصد بدست گرفتن کنترل اقتصاد کل جهان است. چشم انداز رشد کند جهانی روی قیمت های نفت تاثیر میگذارد و احتمال اینکه Fed هدف تورم دو درصدی خود را برای مدت کوتاهی کنار بگذارد وجود دارد. سرمایه گذاران امریکا بیش از دو هفته نوسان گسترده و غیر طبیعی تجارت را که منجر به بالاترین افت S&P 500 طی 3 سال و از دست دادن 8.5 درصد از رتبه صعودی همیشگی خود در ماه می شد را بررسی کردند. افزایش 1.82 درصدی میانگین صنعتی Dow Jones با پایان 16,351.31 واحدی. افزایش 1.83 درصدی S&P 500 تا 1,948.85 وافزایش 2.46 درصدی Nasdaq Composite تا 4,749.98. نگرانی ها در باب اقتصاد چین شاخص های اصلی امریکا را تا حداکثر 3 درصد در روز سه شنبه کاهش داد و بر نگرانی های مبنی بر ارزان فروشی افزود.

پردازش ...
X