اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 8 سپتامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 8 سپتامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    شاخص دلار، که قدرت این ارز در برابر سبدی از شش ارز اصلی بر اساس میزان معاملات را می سنجد، با 0.12% کاهش در 96.14 قرار داشت. در طول شبانه روز، دلار با کمی تغییر در برابر دیگر ارزهای اصلی روبررو بود. با بسته بودن بازار ایالات متحده به مناسبت روز کارگر انتظار می رفت حجم معاملات کاهش یافته و سرمایه گذاران پیش از نشست هفته آتی FOMC که در آن انتظار می رود Fed نرخ بهره را بالا ببرد گوش بزنگ و محتاط باقی ماندند. یورو پس از آنکه ECB هفته گذشته اشاره نمود که ممکن است برنامه تسهیلی خود را با توجه به ریسک افزایش یافته نسبت به چشم انداز تورمی این حوزه بدلیل رشد در حال کاهش در چین و بهای نزولی نفت خام در سایه حمایت بازار باقی ماند. به گفته ماریو دراگی ریاست ECB برنامه خرید دارایی این بانک اعطاف پذیری کافی جهت تنظیم اندازه، ترکیب و طول مدت اجرای برنامه تسهیلی بخشیده است. ECB برنامه QE 60 میلیارد یورو در ماه خود را در ماه مارس پس از آنکه ناحیه یورو کمی وارد منطقه رکود شدباجرا گذاشت و این برنامه تا سپتامبر 2016 ادامه خواهد داشت. دلار استرالیا روز دوشنبه از 69.33 به آرامی تا نرخ 69.25 سنت ایالات متحده کاهش یافت. دلار نیوزلند نیز همچنانکه معامله گرانبر سر اینکه بانک مرکزی این کشور نرخ بهره را در این هفته کاهش خواهد داد، و با توجه به نگرانی درباره اینکه الگوی آب و هوایی ال نینو ممکن است اقتصاد در حال کاهش این کشور را دچار کندی سرعت بیشتری نماید شرط بندی کرده و وارد پوزیشن هاای معاملاتی شدند. بهای نفت خام دوباره سقوط کرد، که در این کاهش فیوچرز نفت خام WTI تا 44.20$ در هر بشکه کاهش یافت. این کالا از آنجاییکه عربستان سعودی احتمالا میزان تولید خود را در سه ماهه چهارم سال بدون تغییر حفظ نماید زیر فشار کاهش قیمت قرار داشت، این در حالیست که تقاضا محدود و مهار شده باقی خواهد ماند که این خود باعث کاهش قیمت ها می گردد.


پردازش ...
X