اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 14 سپتامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 14 سپتامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار، یورو و ین روز دوشنبه همگی با هم شروع کند و کم فروغی را به نمایش گذاشتند، بهمراه اینکه سرمایه گذاران همچنان در کنار به تماشا ایستاده اند تا همچنانکه شمارش معکوس درباره اینکه آیا فدرال رزرو نرخ بهره را برای نخستین بار در یک دهه اخیر افزایش خواهد داد یا خیر آغاز می شود. دلار با کمی در تغییر و حفظ صعود دوباره 1.8 درصدی هفته گذشته در نرخ 1.1342$ در برابر یورو قرار گرفت. در برابر ین ژاپن، دلار بطور مشابهی در وضعیتی کساد و کم فروغ در نرخ 120.65 ین قرار داشت، این در حالیست که یورو خود را به قیمت 136.80 در جفت ارز EURJPY رسانده و کمی بازگشت. حتی دسته ای دیگر از داده های اقتصادی ناامید کننده چین که روز یکشنبه منتشر شدند موفق به ایجاد جنب و جوش در بازار نشدند. رشد در میزان سرمایه گذاری در چین و تولید کارخانه ای در ماه آگوست ضمن بالا بردن ریسک اینکه رشد اقتصادی برای نخستین بار از زمان بحران اقتصادی جهانی به این سو در سه ماهه سوم سال جاری، ممکن است به زیر 7% کاهش یابد کمتر از پیش بینی ها منتشر شدند. Fed نشست دو روزه خود را در روزهای 16-17 سپتامبر برگزار می کند و بازارها هنوز حدسشان بر این محور است که آیا بانک مرکزی نرخ بهره را بالا خواهد برد یا خیر، یا آن را تا ماه دسامبر یا اوایل سال آتی بتاخیر خواهد انداخت. پیش از Fed، BoJ نشست دو روزه سیاست پولی خود را در روزهای 14-15 سپتامبر برگزار خواهد نمود، که نتیجه آن روز سه شنبه منتشر خواهد شد. در حالیکه صحبت هایی وجود دارد که BoJ ممکن است سیاست محرک اقتصادی خود را که پیش از این نیز حجیم بوده است ادامه خواهد داد، بنا بر گفته منابع آشنا به طرز فکر هیات مدیره این بانک به رویترز اعلام کرده است که حال و هوایی که منجر به برداشتن چنین قدمی شود وجود ندارد. دلار استرالیا آخرین بار در قیمت 0.7084$ در برابر دلار استرالیا، نزدیک به سطوح اواخر ساعات کاری بازار نیویورک در روز جمعه معامله شده است. اگرچه این ارز خیلی هم با کف 6.5 سال اخیر خود در 0.6892$ که هفته پیش به ثبت رسیده است فاصله ای ندارد.
    داده های محرکی برای بازار در روز دوشنبه خارج از بازار آسیا وجود ندارد، که تمرکز کوتاه مدت ما را به مظنونین معمول از جمله سهام چین معطوف می دارد.


پردازش ...
X