اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 30 سپتامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 30 سپتامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    روز سه شنبه از آنجاییکه سرمایه گذاران شک و تردید خود را برای هرگونه اقدام اصلی و عمده ای پیش از گزارش هفتگی روز چهارشنبه درباره تورم در سرتاسر منطقه اروپا نشان دادند، EUR/USD نسبتا بدون تغییر باقی ماند. این جفت ارز پیش از معامله شدن در قیمت 1.1250 که 0.0005 یا 0.04% در سسشن مربوطه بالاتر بود، بین کف قیمتی 1.1195 و سقف 1.1281 حرکت کرد. یورو حال طی هر سسشن کاری از سه سسشن گذشته و چهار روز از پنج روز گذشته بالاتر از نرخ 1.12 در برابر بسته شده است. طی ماه گذشته کاری، یورو با کمتر از 1% رشد، در برابر دلار نسبتا صعود کرده است. معامله گران ارزی در انتظار انتشار داده حیاتی تورم از سوی منطقه یورو در روز چهارشنبه هستند تا نشانه های بیشتری درباره قدرت اقتصاد جهانی بدست بیاورند. تحلیلگران انتظار دارند پیرو یک رشد 0.1 درصدی در ماه آگوست، شاهد یک افزایش 0.1 درصدی برای ماه جاری باشند. در این حال، سرمایه گذاران به هضم موضوع اندیکاتورهای قدرمند FOMC که احتمالا نرخ بهره فدرال را در نشست ماه اکتبر یا سپتامبر بالا خواهد برد ادامه دادند. اقتصاددانان به دقت گزارش ماهانه اشتغال ماه سپتامبر را زیر تظر خواهند داشت تا سیگنال های بیشتری درباره کاهش کسادی در بازارهای اشتغال بدست بیاورند. آنها وقتی روز چهارشنبه موسسه تحقیقاتی ADP گزارش اشتغال ملی ماه سپتامبر خود را منتشر کنند مهمترین خبر در نوع خود را دریافت خواهند کرد. تحلیلگران انتظار دارند این گزارش نشان دهد که بخش خصوصی پیرو افزایشی مشابه به اندازه 190000 موقعیت شغلی در ماه آگوست، طی ماه سپتامبر نیز 190000 موقعیت شغلی به بخش غیر کشاورزی افزوده است. شاخص دلار که قدرت دلار در برابر سبدی از شش ارز مهم را می سنجد، یش از بسته شدن در قیمت 96.07، بیش از 0.2% و تا 95.83 سقوط کرد. هفته گذشته، این شاخص به بالای 96.85 صعود مرد تا به بالاترین سطح در ماه سپتامبر دست یابد.


پردازش ...
X