اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 7 دسامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 7 دسامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    روز جمعه شاخص سهام داوجونز 2.1% صعود کرد و شاخص S&P نیز 2.1% افزایش یافت. هفته گذشته طبق گزارش وزارت کار ایالات متحده داده ها نشان داد که آمار NFP ماه گذشته 211000 موقعیت شغلی افزایش یافته است. داده های سپتامبر و اکتبر مورد تجدیدنظر قرار گرفت تا افزایش 35000 موقعیتی مشاغل را نشان دهد که بالاتر از گزارش قبلی بود. بعلاوه اشتغال ایالات متحده با سرعتی سالم و عادی در ماه گذشته افزایش یافته است، که نشانه ای دیگر از انعطاف پذیری اقتصاد این کشور می باشد. از آنجاییکه افراد بازگشته به جمعیت نیروی کار نشانه ای از اعتماد در بازار اشتغال می باشد نرخ بیکاری در کف 7.5 ساله خود یعنی 5.0% قرار دارد. نرخ بیکاری در محدوده ای قرار دارد که بسیاری از مقامات Fed آن را سازگار و مطابق با اشتغال کامل می دانند. به گفته خانم یلن اقتصاد این کشور نیاز به ایجاد تنها کمتر از 100000 شغل در ماه است تا با نرخ رشد جمعیت مشمول سن کار همراه و همراستا شود. فراتر از این بزرگترین زیان هفتگی دلار از ماه می به این سو، که دلیل آن خروجی غیرمنتظره از سوی ECB در پنج شنبه گذشته بود، که وضعیت را کمی برای فدرال رزرو سهل تر نمود تا نرخ بهره را بالا ببرد. معامله گران 76% احتمال قایل هستند که Fed نرخ بهره خود را در نشست بعدی خود در ماه جاری بالا خواهد برد. و طبق گفته دراگی در روز جمعه ECB اگر دفاع از الزام ایجاد تورم را ضروری ببیند قدرت اقدام برای ادامه برنامه QE خود را دارد و تلاش می کند تا ناامیدی سرمایه گذاران را تسکین بخشد. EUR/USD تا 1.0880 کاهش یافت و USD/JPY تا 123.14 پیشروی نمود. یورو به قیمت 133.94 ین ژاپن فروخته شد. بهای نفت خام پس از آنکه اوپک کاهش تولید خود را در رویارویی با اشباع عرضه جهانی قبول نکرد به نزول خود ادامه داد.
    بانک مرکزی نیوزلند سیاست پولی خود را در نشست 10 دسامبر بررسی خواهد نمود و اغلب اقتصاددانان کاهش دیگری در نرخ بهره را پیش بینی کرده اند. NZD/USD در قیمت 0.6718 معامله شده است و AUD/USD در قیمت 0.7331 قرار داشت. همچنانکه واگرایی در سیاست پولی کشورهای مختلف صورت احمقانه تری به خود می گیرد امروز ریاست BoJ سخنرانی خواهد داشت.


پردازش ...
X