اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 14 دسامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 14 دسامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    روز جمعه از آنجاییکه بهای در حال کاهش نفت خام و کاهش هایی در ارزش یوآن چین ارزش بازارهای وسیع تر کاهش داد قدرت دلار کاهش یافت و انتظارات برای افزایش سریع نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال پیش رو را کاهش داد. ارزش دلار در برابر یورو 0.48% و تا 1.0992 کاهش یافت تا هفته کاری را با رشدی 1.03 درصدی به پایان برساند. دلار تا کف هایی پنج هفته ای در برابر ین که ارزی با ایمنی بالاست پیش از پولبک تا 120.99 در اواخر ساعات کاری تا 120.57 سقوط کرد. این جفت ارز هفته خود را با 1.81% کاهش پایان داد. دلار در برابر فرانک سوئیس و پوند نیز کاهش یافت که در قالب USD/CHF در اواخر ساعات کاری در 0.9826 و در GBP/USD در قیمت 1.5217 قرار داشت. این افت در ارزش دلار بدلیل سقوط بهای نفت خام تا پایین ترین سطوح از اوایل سال 2009 به این سو با توجه به انتظارات درباره اینکه که اشباع در عرضه سال آتی وخیم تر خواهد شد حاصل شده است. بهای نزولی نفت خام باعث تجدید نگرانی ها درباره سلامت اقتصاد جهانی شده و بر روی تورم جهانی فشار وارد کرده است. از آنجاییکه سقوط ارزش یوآن چین در روز جمعه تا پایین ترین سطوح در چهار و نیم سال گذشته بواسطه نگرانی ها بر سر کندی رشد در دومین اقتصاد بزرگ دنیا و انتظارات برای بالاتر رفتن نرخ بهره ایالات متحده نگرانی و عصبانیت سرمایه گذاران را تشدید کرده است.
    اغلب سرمایه گذاران انتظار دارند Fed نرخ بهره را برای نخستین بار از ژوئن 2006 به این سو در نشست آتی خود در 15-16 دسامبر بالا ببرد. نرخ بهره بالاتر جذابیت دلار را برای سرمایه گذارانی که در جستجوی نرخ بازده بالاتر می باشند بیشتر خواهد نمود. در اوایل امروز پس از آنکه داده ها نشان دادند که خرده فروشی ایالات متحده پیرو افزایشی 0.2 درصدی در ماه اکتبر 0.6% در ماه نوامبر افزایش یافته است دلار صعود کرد. داده های مستحکم نشان دادند که اقتصاد این کشور در مسیری قرار دارد که باندازه کافی قدرتمند باشد تا بالا بردن نرخ بهره را مورد حمایت خود قرار بدهد. گزارشی جداگانه نشان داد که شاخص PPI ایالات متحده در ماه نوامبر 0.3% افزایش یافته است، اما در مقیاس سالانه 1.1% کاهش یافته است که اشاره به ضعف موجود در فشارهای تورمی بدلیل قدرت دلار و بهای پایین تر نفت خام دارد.


پردازش ...
X