اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 29 دسامبر 2015

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 29 دسامبر 2015

    چشم انداز فاندامنتال

    از آنجاییکه معامله گران به توضیحات ارایه شده از سوی یووس مرچ درباره چشم انداز برنامه محرک پولی دیگری اعتنایی نکردند یورو در برابر اغلب طرفهای ارزی خود افزایش یافت. این ارز مشترک طبق گزیده مصاحبه ای با مجمع روسای بانک مرکزی بین المللی به گفته مرچ، یکی از اعضای هیات مدیره، سیاست گذاران "بدون هیچ ابزاری تمام قدرت مارا بکار برده اند". یورو حتی با وجود اجرای برنامه اضافی QE در اروپا و نخستین افزایش نرخ بهره ایالات متحده از سال 2006 به این سو در حرکت به سوی بهترین قیمت ماه خود از آوریل به این سو در برابر دلار می باشد. این مشکلی را برای سیاست گذاران در ناحیه یورو در بر خواهد داشت. در حالیکه ماریو دراگی ریاست ECB در اوایل ماه جاری بر این مورد تاکید دوباره کرد که نرخ تبادل ارزی بالذاته هدفی برای اجرای سیاست پولی نمی باشد، اذعان داشت این اقدام برای ثبات قیمت و رشد "با اهمیت" می باشد. یورو از ساعت 5 بعدازظهر بوقت نیویورک به این سو کمتر از 1% و تا 1.0968$ پیشروی نمود. این ارز کمتر از 0.1% و تا 132.06 ین و 0.6% در برابر پوند و تا 73.71 پنس بر ارزشش افوزده شده است. یورو از زمانیکه ECB برنامه خرید اوراق قرضه اش را تا مارس 2017 تمدید نمود و نرخ بهره سپرده گذاری را تا 0.3- کاهش داد، از جمله یک افزایش 1.3 درصدی پس از افزایش نرخ بهره توسط Fed در مورخه 17 دسامبر اتفاق افتاد، 3.3% در برابر دلار صعود کرده است. از آنجاییکه نگرانی ها درباره اضافه عرضه جهانی نفت خام دوباره توجه سرمایه گذاران را جلب خود نموده است تا باعث یک رالی در قیمت نفت خام گردد سهم های مواد و انرژی استرالیا طرف های اروپایی و آمریکایی در سطحی پایین تر دنبال نمودند. سنجش های انجام شده در سهم های بخش معدن داری و انرژی نشان می دهد که بعد از تعطیلات کریسمس ادامه یافتند حداقل 1% در سیدنی افت نمود. نفت خام پس از کاهش بیش از 3 درصدی در روز دوشنبه، بدون تغییر و پایدار بود.


    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-29-2015, 12:17 PM
پردازش ...
X