اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 22 ژانویه 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 22 ژانویه 2016

    چشم انداز فاندامنتال

    ECB پس از آنکه ماریو دراگی ریاست ECB قویا روز پنج شنبه به این اشاره نمود که اقدامات محرک بیشتر ممکن است در ماههای پیش رو در راه باشد قادر به محدود نمودن مقداری از بدبینی های ایجاد شده برای حال حاضر. به گفته دراگی، چشم اندازهای رشد و تورم در حال محو شدن بانک مرکزی را مجبور خواهد نمود تا وضعیت سیاست پولی خود را در نشست ماه مارس بررسی دوباره نمایند. یورو 0.2% تا 1.0856$ کاهش یافت. این ارز در ماه دسامبر تا یک کف هشت ماهه در 1.0523$ سقوط کرده بود اما بطور قابل توجهی صعود کرده است زیرا تصمیم ECB مبنی بر اقدامات محرک در آن ماه بسیار کمتر از انتظارات ظاهر شد. دلار با دور شدن از یک کف یک ساله 115.97 که پیش از آن در اوایل هفته به آن بر خروده بود، 0.2% افزایش یافت و در نرخ 117.885 در برابر ین قرار داشت. نفت خام ایالات متحده پس از آنکه داده ها نشان دادند ذخایر نفت خام در برخی سایت های نفتی به مقدار پیش بینی شده رشد نداشتند، رالی خود را در طول شب ادامه داد که این به شرکت کنندگان در بازار خراب انگیزه ای داد تا پوزیشن های short خودشان را کاور کنند. این قراردادها 0.9% افزایش یافته و در قیمت 29.82$ در هر بشکه قرار داشتند. از آنجاییکه چشم انداز نفتی ایران - پیرو برداشته شدن تحریم های بین المللی بر ضد تهران - سیل شدید از نفت خام تولید شده را به سمت بازار اشباع شده با قیمت نزولی روانه می سازد نفت خام ایالات متحده تا پایین ترین سطوح خود از سال 2003 به این سو سقوط کرد. نگرانی های سرمایه گذاران سرتاسر دنیا درباره سطوح بدهی در سیستم مالی کشور چین در حال افزایش است، بخصوص میزان استقراض توسط شرکت هایی که با مشکلاتی برای ارزیابی در بخش بانکداری روبرو هستند، که باعث ایجاد ترس از یک شوک گردیده که ممکن است دومین اقتصاد بزرگ دنیا را با بی ثباتی روبرو نماید. آژانس رتبه بندی Standard and Poor’s در گزارشی در ماه جولای اعلام کرد که اندازه بدهی شرکت ها در کشور چین از 120% در سال 2013 تا 160% مقدار GDP در سال 2014 افزایش یافته است.


پردازش ...
X