اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 21 مارس 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 21 مارس 2016

    از هامبورگ به شما صبح به خیر می گوییم در نخستین گزارش FX در این هفته. با کاهش قیمت دوباره دلار در هفته اخیر،هر بشکه نفت خام بهایی کمتر از چهل دلار پیدا کرد و بنا بر داده های دریافت شده، نخستین افزایش قیمت در امسال با توجه به دلار آمریکا بود. شاخص های آتی آسیا از دستاوردهای دیگر هستند. متوسط بهای نفت به 39 دلار در غرب تگزاس رسید که این قیمت، پس از نزول آن در روز جمعه بود. شاخص های آتی هنگ کنگ و استرالیا نیز به دست آمده است. همچنین بازار ژاپن از روز دوشنبه به مناسبت تعطیلات بسته شد.
    در هرصورت روز کاری خوبی را برایتان آرزومندیم!
    گزارش بازار- چشم انداز اصلی
    گروه گلد من ساچز Goldman Sachs Group Inc همچنان در حال حفظ موضع صعودی دلار خود هستند و بیش از چهار سال است که با وجود ریزش سه هفته ای ارز همچنان ثابت باقی مانده اند. شاخص دلار بلومبرگ که که در ردیف ده ارز اصلی قرار دارد از تاریخ 29 فوریه کاهش 3.5 درصدی داشته است که این سقوط، سیاست تضعیف ارز از سوی بانک فدرال برای پول رایج بوده است. درحالیکه بانک فدرال برای سال جاری انتظار افزایش دو درصدی نرخ سود را دارد، اقتصاددانان ورودی مالی قوی تری را پیش بینی می کنند که سیاستمداران را به سمت سه درصد نرخ سود راهنمایی می کند. درآمد خالص از سود پول دربرابر سایر همتایانش از سال 2014 به حداقل خود رسیده که این داده ها از کمیسیون کالا به دست آمده است. ارز رایج آمریکا با کاهش یک درصدی نسبت به 111.48 ین ژاپن در ساعت 6:48 دقیقه صبح داشته است. این کاهش در سنگاپور در ماه مارچ به 110.64 ین رسیده که از اکتبر 2014 ضعیف ترین شاخصش بوده است. این تغییر در واحد پول یورو از 1.1274 دلار به 1.1270 دلار بوده است. شاخص دلار بلومبرگ پس از سقوط 1.3 درصدی از 1.186.33 دلار به 1.186. 21 دلار رسید. یورو به کاهش 2.5 درصدی دربرابر دلار و در تاریخ نهم مارچ و یک روز پیش از کاهش بهای ارز ECB رسیده است. گفته شده که کاهش اضافی در این مسیر پیش بینی نمی شود. ارز مورد نشر که دلار می باشد از سوی بانک فدرال برای پیش بینی وضع مسیر نرخ ارز تحت فشار قرار گرفته است.
    پیش بینی می شود که یورو تا پایان سال کاهش 1.08 دلاری داشته باشد که این پیش بینی براساس برآورد اقتصاددانان در نظر سنجی بلومبرگ بوده است. گفته شده که در نشست رهبران اتحادیه اروپا، بانک مرکزی هیچ جایگزینی برای سقوط نرخ جدید و هیچ اقدامی تازه ای برای سیاست های پولی درنظر نگرفته است و این، به گفته دو نفر از افراد رسمی در این نشست بوده است. بنابر این سخن، ECB، قادر به تلاش بیشتر نیست تا این بزرگترین آسیب پذیری اروپا را برطرف کند حتی پیش بینی شده است که بهای نرخ همچنان پایین می ماند.
    فایل های پیوست شده
پردازش ...
X