اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 22 مارس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 22 مارس

    صبحتان به خیر، خوش آمدید به تازه ترین گزارش این هفته ما. احتمالا تورم رو به افزایش خواهد بود و اعتبار بانک فدرال رو به پایان. چند روز پس از اینکه سیاستگزاران دیدگاه خود را نسبت به افزایش نرخ سود ملایم تر کردند، شواهد اینگونه نشان می دهد که قیمت ها رو به افزایش هستند. درصورتی که این روند ادامه داشته باشد باعث می شود تا اعتماد سرمایه گذاران کم شود چرا که فشار قیمت ها همچنان در حال کنترل شدن خواهد بود و یا اینکه، علیرغم کاهش و تورمی که از خارج از کشور وارد می شود، پایدار می ماند.
    در هرصورت، روز کاری خوبی داشته باشید!
    گزارش بازار- چشم انداز اصلی
    دلار برای روز دوم نیز، بنا به پیش بینی بخش ذخیره ارزی فدرال، بیشتر شد. بخش ذخیره ارزی پیش بینی کرده بود که بانک مرکزی ممکن است نرخ سود را تا ماه آینده افزایش دهد و درخواست تقویت دارایی ها بر اساس پول رایج ایالت متحده ارائه شود. بهای اسکناس در برابر ارزهای رایج اصلی وضعیت رو به رشد خواهد داشت و همانگونه که رئیس بانک فدرال آتلانتا دنیس لاکهارت Dennis Lockhart و رئیس بانک فدرال سن فرنسیسکو جان ویلیامز ابراز کردند؛ داده های اقتصادی اخیر ممکن است سیاست های تحکیم در موارد فرعی را توجیه کند؛ این سیاست ها پس از افزایش نرخ در ماه دسامبر و برای نخستین بار پس از تقریبا یک دهه خواهد بود.

    دلار، پس از نزدیک به 9 ماه کاهش، هفته پیش بالا رفت و این پس از خودداری بانک مرکزی از بالا رفتن هزینه های وام ها در جلسه ماه مارچ بود که در آن طرح کاهش هزینه ها برای باقی سال در نظر گرفته شد. بیانات پس از جلسه بانک فدرال، بازرگانان را برای برآورد خواسته هایشان برانگیخت تا هزینه را تا ده درصد در روز دوشنبه از ماه آوریل بالا ببرند.
    به نظر می رسد که مقام های رسمی در حال بررسی برخی مواضع صلح جویانه و شفاف سازی نظرات رئیس مجمع، خانم ژانت یلن هستند که ابراز داشته است بسته افزایش نرخ سود همچنان در حال بررسی است. شاخص دلار بلومبرگ که در برابر ده ارز اصلی قرار دارد، 0.3 درصد افزایش داشته و به 1.189.65 دلار در ساعت 17 در نیویورک رسیده است. در ازای هر یورو، سه درصد به 1.1241 دلار افزوده شده است. ین نیز در طی سه روز کاهش بها داشته است و به 112.17 در ازای هر دلار رسیده است.
    بهبود بهای نفت خام و خوشبینی بانک مرکزی برای حمایت از رشد جهانی نفت خام و ارز روند کار بازارها را بهبود بخشیده است که این روند در شش هفته نخست سال 2016 مشاهده می شود و بیانگر این است که سهام داران آمریکا بدترین شروع را برای ثبت سالانه پشت سر گذاشتند. درحالیکه نوسان قیمت ها کاهش پیدا کرده است و نفت خام با بیش از پنجاه درصد بالاتر از کاهش سالانه خرید و فروش می شود، اعتماد سهام داران همچنان آسیب پذیر است و آنها نگران این هستند که روند اقتصادی چین رو به کاهش باشد و اشباع عرضه جهانی نفت با تاخیر همراه باشد.
    فایل های پیوست شده
پردازش ...
X