اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 24 مارس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 24 مارس

    سه شنبه 24 مارس 2016
    صبحتان به خیر. گزارش روزانه این هفته fx پیش روی شماست. سهام آسیا در دومین روز همزمان با سقوط نرخ نفت خام در هربشکه 40 دلار، افت بها داشت و سهامداران مسیر سیاست پولی آمریکا را در این مورد پیش گرفتند. شاخص سهام msci آسیا پسیفیک با کاهش 0.5 درصدی به 128.10 در ساعت 9:08 صبح رسید. در توکیو با کمترین میزان سود دهی در یک هفته عنوان شد. همزمان با پیوستن رئیس بانک ذخیره ارزی سنت لوئیس، جیمز بولارد، در روز چهارشنبه، جمعی از سیاستگزاران پیش بینی کردند که به محض ورود به ماه آوریل با افزایش نرخ بهره روبه رو می شوند و با این اوصاف آمریکا نسبت به بازار سهام عقب نشینی کرد. شاخص سهام ژاپن 0.6 درصد و سهام کره جنوبی 0.3 درصد سقوط داشت. استرالیا نیز 1.1 درصد افت شاخص داشت.
    در هرصورت، روز کاری خوبی را برایتان آرزومندیم!
    گزارش بازار- چشم انداز اصلی

    واحد دلار نزدیک به یک ماه پشتیبانی شد و رئیس بانک ذخیره ارزی فدرال، جیمز بولارد، در جلسه روز چهارشنبه حضور داشت. در این نشست، جمع قابل توجهی از سیاستگزاران بر این نکته تأکید کردند که بانک مرکزی تا ماه آوریل نرخ سود سهام را افزایش دهد. واحد پول آمریکا برای چهارمین روز افزایش بها داشته است که این، در برابر یورو در نیویورک است و همانگونه که بولارد افزود، بهتر است مقامات رسمی در نشست خود چشم انداز درستی از وضعیت اقتصادی آمریکا را در نظر بگیرند.
    رئیس بانک فدرال سن فرنسیسکو، جان ویلیامز، و رئیس بانک آتلانتا دنیس لاکهارت نیز سخنان مشابهی در مورد نشست جدید در ماه آوریل بیان کردند. بازرگانان،پس از اینکه سیاستگزاران میزان نرخ سود را از چهار به دو پایین آوردند، هفته گذشته به تشریح انتظارات خود پرداختند با استناد به اینکه کاهش رشد نرخ جهانی و آشفتگی بازار مالی این موضع را تحت تأثیر قرار می دهد. مقامات رسمی بانک فدرال در حال تهییج سرمایه داران هستند تا ضمن تصریح بر این نکته که در ماه آوریل امکان افزایش نرخ وجود دارد ایشان را به تصمیم گیری مجدد وادارند. هفته گذشته دلار یک افت بهای 9 ماهه داشت و این پس از مواضع غیر منتظره بانک فدرال به دنبال جلسه 15-16 مارس بود. به نظر می رسد که مقامات رسمی بانک مرکزی تمرکز خود را بر تقویت اقتصاد و چگونگی تاثیر بر منحنی رشد قرار داده اند.
    شاخص دلار بلومبرگ که از ده واحد پول برتر پیشی گرفته است در ساعت هشت صبح به 1.198/78 دلار رسید. در بازار پنجشنبه توکیو پس از افزایش 0.7 درصدی در نیویورک به 1.198.99 دلار رسید که این سود ، بیشترین عدد از ماه فوریه بوده است. دلار در ازای هر یورو تغییر اندک 1.1182 دلاری داشت. کالاهای مربوط چون نفت خام سقوط سریع قیمت داشتند. دلار استرالیا در مقایسه با دلار کانادا بیش از یک درصد افت قیمت داشته است.
    فایل های پیوست شده
پردازش ...
X