اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 30 مارس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 30 مارس

    چشم انداز فاندامنتال

    دلار سسشن معاملاتی آمریکای شمالی را با قدمهایی ضعیف آغاز کرد و زیان آن پس از آنکه ژانت یلن ریاست Fed سخنان متمایل به کاهش نرخ بهره اش را ایراد نمود تشدید شد. یلن هشدار داد "احتیاط در بالا بردن نرخ بهره بطور خاصی تضمین شده است" اما سخنانی که دلار را به خاک و خون کشید این بود که " اگر لازم باشد Fed گستره قابل ملاحظه ای را برای اجرای محرک در اختیار دارد." پس از توضیحات هفته گذشته از سوی مقامات Fed که اشاره به این موضوع داشتند که نرخ بهره ممکن است در ماه آورل بالا برده شود، طرفداران صعود ارزش دلار امیدوار شدند که یلن وضعیتی کمتر متمایل به کاهش نرخ بهره را تایید خواهد نمود. اگرچه حالا کاملا واضح است که ریاست Fed دیدگاه های خوشبینانه ای همکاران خود را با بازار باشتراک نخواهد گذاشت. توضیحات ایشان حاکی از این است که تمام وضعیت پیش رو به تنهایی مشروط به به ایشان می باشد، نرخ بهره در ماه های آوریل و ژوئن بدون تغییر خواهند ماند. یلن نگرانی درباره تورم پایین، تردید درباره اقتصاد چین، تحولات جهانی و داده های ایالات متحده که بدون جهنی خاص می باشند را شرح داد. ایشان همچنین به نواحی از ضعف در بازار اشتغال اشاره کردند. داده اخیر اشتغال ایالات متحده قذرتمند بوده است که راهنمای هر فردی به سوی این باور است که ایالات متحده به سطح اشتغال کامل نزدیک می باشد. با اینحال یلن گفته است با عنایت به سستی و سطح بالای اشتغال پاره وقت غیر داوطلبانه احتمال دارد هنوز رکود دوره ای در بازار اشتغال وجود داشته باشد. توضیحات متمایل به کاهش نرخ بهره ایشان حرکت کاهشی ارزش دلار را دوباره به راه انداخته است و ما بر این باوریم ممکن است زیان بیشتری از جمله یک حرکت تا 112 برای USD/JPY و یک رالی تا 1.1350 برای EUR/USD پیش از تثبیت موقعیت وجود داشته باشد. گزارش nfp رزو جمعه محرک عمده بعدی بازار برای دلار است اما مگر اینکه این داده بدون ابهام آماری مثبت بهمراه صعود 0.4 درصدی یا بیشتر در متوسط درآمد ساعتی با صعود ارایه دهد، دلار دوره سختی در باز پس گیری صعودی قبلی اش خواهد داشت. استرلینگ به صعود بر سر ریزش ارزش دلار حتی با وجود اینکه BoE هشدار ریسک های اجرای طرح Brexit را می دهد ادامه می دهد. BoE روز سه شنبه بیانیه ای از نشست 23 مارس خود صادر نموده است که در آن از Brexit بعنوان قابل توجه ترین ریسک داخلی برای ثبات نام برده است.


پردازش ...
X