اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 1 آوریل 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 1 آوریل 2016

    چشم انداز فاندامنتال

    EUR/USD روز پنج شنبه با امتداد یافتن از سه سسشن قبلی، در حالیکه یورو بهترین سه ماهه خود را در برابر دلار در پنج سال اخیر کامل کرده است تا سقف های پنج ماهه افزایش یافت. برای این سه ماهه، یورو با حمایت طی هفته قبل با توجه به نشانه های به شدت متمایل به کاهش نرخ بهره از سوی ژانت یلن در یک افزایش نرخ بهره همراه با تاخیر توسط فدرال رزرو بیش از 4.75% در برابر دلار افزایش یافت. روز جمعه، سه ماهه دوم با گزارش حیاتی اشتغال ماه مارس ایالات متحده آغاز خواهد شد، که می تواند بینش و بصیرتی درباره فرآیند تصمیم گیری FOMC وقتی در اواخر ماه آوریل نشست برگزار می کنند را در اختیار ما قرار دهد. در اوایل هفته، یلن به این مورد اشاره کرد که اقتصاد ایالات متحده انعطاف قابل توجهی را در حالیکه بازار اشتغال به نمایش تحولات دراماتیک خود ادامه می دهد از خود نشان داد. تحلیلگران انتظار دارند داده ماهانه اشتغال (nfp) 210000 نفر برای ماه مارس افزایش یابد، در حالیکه نرخ بیکاری با استحکام در عدد 4.9% باقی می ماند. در ماه فوریه، nfp با عبور از میانگین 225000 موقعیت شغلی 240000 موقعیت شغلی جهش نمود. در حالیکه نرخ بیکاری اصلی در کف 8 ساله خود باقی مانده است، اقتصاددانان نیز بواسطه یک کاهش 0.2 درصدی در اشتغال U-6، که سنجش وسیعتری از وضعیت اشتغال این کشور است دلگرم شدند. نرخ اشتغال U-6، که سطح تعداد کارگران را بکه صورت حاشیه ای به بازار اشتغال پیوسته اند و دیگر در جستجوی شغل نیستند را می سنجد، در ماه فوریه در سطح 9.7% قرار گرفت. تحلیلگران همچنین به دقت افزایش های شکل گرفته در دستمزد ماهانه را پس از آنکه میانگین درآمد ساعتی 0.1% در ماه قبل کاهش یافت را زیر نظر دارند. همینطور، روز پنج شنبه، چارلز ایوانس ریاست فدرال رزرو شیکاگو یک روز پس از آنکه قدرتمندانه به این موضوع اشاره کرد که بالا بردن نرخ بهره کوتاه مدت در ماه آوریل می تواند زودتر از موقع خود باشد به این نکته اشاره کرد که ایشان با مشاهده رشد کافی در اقتصاد ممکن است از افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن حمایت بعمل آورد. هرگونه افزایش نرخ بهره توسط Fed در سال جاری بعنوان نشانه ای برای صعود دلار دیده می شود، در حالیکه سرمایه گذاران خارجی به منظور سرمایه گذاری روی نرخ بازده بالاتر به سمت دلار هجوم می آورند.


پردازش ...
X