اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 20 آوریل 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 20 آوریل 2016

    چشم انداز فاندامنتال

    پس از سقوط به منطقه منفی و سپس احیای قیمت، S&P 500 کمتر از 2% پایین تر از قیمت close سقف ماه می بسته شد، بهمراه اینکه سرمایه گذاران به شدت بر روی جریان در حال رشد نخستین گزارشهای درآمدی متمرکز شده اند. برگشت اخیر در بهای نفت خام و نشانه هایی از اینکه اقتصاد ایالات متحده به کندی در حال بهبود می باشد به رالی کردن قیمت سهام از یک ریزش تند و پرشیب در اوایل سال که باعث کاهش ارزش S&P 500 به مقدار 10.5% شده بود کمک کرده است. میانگین داوجونز صنعتی 0.27% و تا 18053.6 واحد افزایش یافت و S&p 500 0.31% و تا 2100.8 رشد کرد. Nasdaq Composite 0.4% و تا 4940.33 افت کرد که دلیل این ریزش کاهش 23.16 درصدی در Illumina پس از گزارش مقدماتی آن که پایین تر از انتظارات ظاهر شد بود. بهای نفت خام روز سه شنبه پیرو یک اعتصاب کارگری در کویت افزایش یافت، در حالیکه یک شاخص جهانی سهام از آنجاییکه نشانه های ثبات اقتصادی در چین تقاضا برای دارایی های پرریسک را افزایش داد به بالاترین سطح خود از اوایل دسامبر سال گذشته برخورد کرد. افزایش در بهای نفت خام باعث رشد ارزهای وابسته به صادرات کالاها، از جمله دلار استرالیا و کانادا گردید، کشورهایی که ارزهای آنها به ترتیب تا سقف های 10 ماهه و نه ماهه در برابر دلار افزایش یافته اند. افزایش در بهای نفت خام از زیر 30$ در هر بشکه در ماه فوریه و نشانه های اخیر از رشد با ثبات اقتصادی در چین، همراه با روش محتاطانه فدرال رزرو در بالا بردن نرخ بهره، تمامی اینها باعث رشد قیمت سهم ها در هفته های اخیر گردیده اند. بهای نفت خام ایالات متحده 3.3% افزایش یافت تا در قیمت 41.08$ در هر بشکه معامله شود. دلار به کف های 10 ماهه خود در برابر برخی ارزهای مربوط به کالاها برخورد کرد و پس از آنکه داده های ضعیف بخش مسکن ایالات متحده دیدگاهها درباره تمایل Fed به کاهش نرخ بهره را تقویت نمود تقریبا یک کف یک هفته ای در برابر یورو را لمس نمود.


پردازش ...
X