اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 5 آگوست 2016

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل فاندامنتال بازار ارز 5 آگوست 2016

    تحلیل فاندامنتال
    روز پنج شنبه یورو در برابر دلار با ثبت یک کف درست زیر 1.1120 کمی نزول کرد، با اینحال محدوده های حرکتی مانند حرکات مربوط به ارزهای کراس باریک که تمایل به غالب بودن بر بازار داشتند باریک بودند. اگرچه فشار نزولی تازه ای بر سر نرخ بازده اوراق قرضه آلمان پیرو تسهیل پولی بانک مرکزی انگستان وجود داشت، یورو بواسطه یک کاهش در نرخ بازدهی ایالات متحده بر سرانتظارات باری اجرای سیاست های پولی جهانی با تسهیل بسیار بیشتر مورد حمایت قرار گرفت.
    مدعیان بیکاری ایالات متحده کمی بدتر از مقدار مورد انتظار بود با یک افزایش تا 269000 در هفته گذشته در برابر 266000 که نوبت قبل منتشر شد و بالاترین سطح از اواخر ماه ژوئن به این سو بود؛ با اینحال میانگین متحرک چهار هفته ای هنوز نزدیک به کف های سه ماهه خود قارر داشت. کاهش ماه ژوئن در سفارشات کارخانه ای کمی پایین تر از مقدار مورد انتظار در عدد 1.5% قرار داشت بهمراه نشانه هایی از ثبات در هزینه کرد کسب و کار، اگرچه اعتماد در کل در وضعیتی شکننده باقی مانده است. پیش از انتشار گزارش اشتغال ایالات متحده و بازارها که عموما به این موضوع بدبین بودند که فدرال رزرو به سمت سیاست انقباضی کوتاه مدت حرکت خواهد کرد بطور اجتناب ناپذیری احتیاز قابل توجهی وجود داشت.
    سفته بازی بیشتری وجود داشت در این باره که سیاست های پولی جهانی مهاجمانه وضعیت را برای Fed جهت اجرای سیاست انقباضی سخت تر خواهد کرد بهمراه اینکه فیوچرز نرخ بهره Fed شانس افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر را کمتر از 15% نشان می دهد. انتشار گزارش کم رونق حقوق بگیران اعتماد درباره تمایل به کاهش نرخ بهره Fed را تقویت خواهد نمود. در اگرچه در صورتیکه گزارش اشتغال بسیار قدرتمندی وجود داشته باشد در حالیکه ارزش یورو روز جمعه کمی افزایش می یابد، پتانسیل یک تغییر بسیار تند در انتظارات وجود خواهد داشت.
    اگرچه از آنجاییکه تردید حاصل از همه پرسی اروپا بر تمایلات حاکم گشت، شاخص PMI ساخت و ساز در پایین ترین سطح خود از اوایل 2009 به این سو قرار داشت، کاهش در سفارشات جدید با توجه به بعضی نشانه های ثبات در این بخش پایین تر از انتظار بود.
    بعضی تردیدها وجود داشت که آیا BoE نرخ بهره را بطور تهاجمی کاهش خواهد یا یا خیر و شاید بجای آن بر روی اقدامات مستقیم جهت حمایت از نواحی کلیدی نظیر تقویت وام دهی برای ساخت مسکن هدف گذاری نماید. این سفته بازی اگر نرخ بهره دوباره کاهش یابد که بتواند این بانک را هم از اقدام تهاجمی درباره نرخ بهره دلسرد نماید با نگرانی هایی در برگیرنده آسیب پذیری بخش بانکداری گره خورده است. همچنین دورنمایی برای افزایش مجدد در خریدهای اوراق قرضه و احتمال انتشار بیانیه مشترک با وزارت خزانه داری وجود دارد.
    حجم قابل توجهی از cover کردن پوزیشن های فروش پوند در طول روز وجود داشت بهمراه رالی نرخ پوند تا سقف هایی بالاتر از 1.3350 در برابر دلار در حالیکه یورو نیز کاهش تندی را از بالای سقف 0.8490 جهت تست تا سطح 0.8400 انجام داد. NIESR گزارش داد که اقتصاد این کشور برای سومین فصل با 50% شانس ورود به بحران مالی دچار کاهش رشد شده است. شاخص PMI بخش خدمات روز چهارشنبه بدقت زیر نظر خواهد بود که تاثیر قابل توجهی بر روی تمایلات خواهد داشت و ممکن است بر روی تصمیم نهایی MPC اثر گذار باشد.
    یورو روز پنج شنبه قادر به گذاشتن هیچگونه تاثیر تازه بر روی مقاومت بالاسری در 1.0850 در برابر فرانک سوئیس نبود و کمی کاهش یافت در حالیکه دلار به مقاومتی در نزدیکی 0.9750 برخورد کرد.
    پیرو تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی انگلستان که تمایل به کاهش دادن هرگونه فشار فروش احتمالی روی فرانک با در نظر داشتن نرخ بازدهی حتی با وجودیکه ریسک پذیری تقریبا قدرتمند باقی بماند یک کاهش در نرخ بازده اوراق قرضه بریتانیا و آلمان وجود داشت. آمار اخیر اعتماد مصرف کننده بدون تغییر بود، با اینحال بازارها بر سر دورنماهای هزینه کرد مصرف کننده مضطرب باقی ماندند.
پردازش ...
X