اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 16 دسامبر2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 16 دسامبر2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • با اخبار مثبت درمورد برکسیت، پوند بالاتر می رود.
    • با پیروزی اکثریت حزب توری، پیش بینی های بارکلیز درمورد پوند به هم خورد.
    • بارکلیز برآورد یوان چین renminbi را پس از اعلامیه توافق تجاری به روز میکند.

    پوند همچنان دربرابر دلارآمریکا و یورو بالاتر می رود و این در پی سخنان دبیر کل خزانه داری انگلیس ریشی سونک Rishi Sunak بود که ابراز کرد دولت برنامه تصویب برکسیت در صحن پارلمان را پیش از کریسمس دارد به منظور اطمینان خاطر کشور برای ترک اتحادیه اروپا تا پایان ماه ژانویه. از روز جمعه جفت پوند/دلارآمریکا 0.5% بالاتر معامله شد(بلومبرگ).
    بارکلیز به تازگی تأکید کرد که اکثریت بیش از میزان برآورد حزب محافظه کار(365 صندلی) ریسک حول پیش بینی این تیم پژوهشی درمورد قوت گرفتن پوند را به هم زد. هرچند بارکلیز انتظار دارد که سودهای پوند شامل بخشی از بی ثباتی های برکسیت و احتمالا توقف جفت پوند/دلارآمریکا زیر 1.40 و جفت یورو/پوند بالای 0.80 شود.
    چین و آمریکا فاز نخست توافق تجاری را پیش از افزایش برنامه ریزی شده تعرفه در تاریخ 15 دسامبر اعلام کرده اند. دفتر ترامپ با لغو تعرفه های ماه دسامبر و کاهش نرخ تعرفه به نصف( 7.5% از 15%) روی تعرفه های کالای ماه دسامبر موافقت کرده است( 120بیلیون دلارآمریکا) درحالیکه همچنان 250بیلیون دلارآمریکای تعرفه ها باقی است(بارکلیز).
    به عبارت دیگر، بارکلیز همچنین معتقد است که « باتکیه بر اندیکاتور اعلامیه تجاری چین/آمریکا، کمی خوشبین هستیم». انتظار بارکلیز این است که دلار آمریکا یوان هنگ کنگ/ دلارآمریکا یوان چین ثبات در رقم حدودی 7.00 با توافق اولیه بدون تنش تعرفه های ماه دسامبر ( عقیده اصلی) و ثبات در رقم حدودی 6.90با توافق کامل تر با عقب گرد تعرفه های سپتامبر داشته باشد.
    جفت دلارآمریکا/یوان هنگ کنگ به تازگی ضمن کاهش شبانه نسبی، معامله ای حدود رقم 7.00 دارد.
    در حوزه بازارهای نوظهور، تیم پژوهشی ما انتظار دارد که بانک مکزیک نرخ بهره کلیدی خود را طی تصمیم گیری دو بخشی( در دو نشست پیشین) حدود25bp با دستکم یک عضو که احتمالا رأی به کاهش 50bp می دهد، کاهش دهد. بارکلیز انتظار ندارد که سایر نشست های بانکی حرکتی در بازار و تغییر در دیدگاه آنها ایجاد کنند.
پردازش ...
X