اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 4 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 4 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • کاهش نرخ فوری روز گذشته از سوی فدرال رزرو.
    • نتایج سه شنبه بزرگ به عملکرد قوی بایدن اشاره دارد.
    • افت PMI های کایشین چین تا کف پیشین.

    سهام جهانی روز گذشته پس از کاهش حدودا 50bp نرخ های فدرال آمریکا تا 1-1.25% در واکنشی فوری به شیوع ویروس کرونا، معامله ترکیبی داشت. روز گذشته شاخص S&P500 افت 2.8% و اوراق قرضه ده ساله آمریکا با افت زیر 1% برای نخستین بار، به کف پیشین رسید.طلا حدود 3% رشد داشت همچنانکه کاهش نرخ وحشت سرمایه گذاران از ویروس کرونا را کم نکرد(تایمز مالی).
    PMI کامپوزیت کایشین چین با افت کلیه اجزا تا پایین ترین سطح مشاهده شده، از رقم 51.9 تا کف پیشین 27.5 سقوط کرد. PMI خدماتی با از دست دادن رقم توافقی 48، از 51.8 تا 26.5 سقوط کرد(بلومبرگ).
    اکنون بارکلیز انتظار کاهش نرخ بیشتر 50bp همراه با کاهش نرخ 25bp در نشست های ماه مارچ و آپریل FOMC(کمیته بازار آزاد فدرال) دارد.
    در حوزه بازار ارز، دلارآمریکا پس از کاهش نرخ فدرال همراه با معامله 0.3% پایین تر شاخص ارز اسپات دلار بلومبرگ، افت داشت. ین ژاپن بخشی از 1.1% سود خود را از روز گذشته با بازیابی شاخص سهام Nikkei، برگشت داد. جفت دلاراسترالیا/آمریکا روز گذشته حدود 1% بالاتر صعود کرد همچنانکه GDP سه ماهه چهارم استرالیا بالاتر از رقم برآورد شده در رقم 0.5% سه ماه به سه ماه و 2.2% سال به سال منتشر شد(بلومبرگ).
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با توجه به ضعف سراسری دلارآمریکا پس از کاهش نرخ فوری فدرال رزرو این کشور، 0.45% بالاتر معامله شد. جفت، روز کاری خود را در حدود 1.2810 پایان بخشید. بانک انگلیس به این موضوع اشاره کرده است که دولت برای کم اثر کردن شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور، آماده کاهش نرخ های بهره می شود. بازار به تازگی انتظار 30bp کاهش نرخ را از سوی بانک انگلیس در بیست و ششمین نشست ماه مارچ دارد(بلومبرگ).
    ما شبانه، سه شنبه بزرگ را در آمریکا داشتیم که یکی از مهم ترین رویدادها در کارزار دموکراتیک با نتیجه گیری 35% از نامزدها است. جو بایدن پس از برد در کارولینای جنوبی از جمله تگزاس و اتحاد میانه روهای دموکرات مینسوتا و ماساچوست، در صدر جدول ایستاد. سندرز، پیشگام پیشین، همچنان در تلاش در بخش غربی است درحالیکه در کلیفرنیا برنده شد هرچند میزان کاندیداهایی که او به خود اختصاص می دهد به حاشیه برد او دربرابر بایدن بستگی دارد که هنوز میزان قابل توجهی از نمایندگان را دارد(تایمز مالی).
پردازش ...
X