اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 9 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 9 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سقوط حدودا سی درصدی بهای نفت.
    • جفت دلارآمریکا/ین ژاپن از اکتبر 2016 تا پایین ترین سطح، افت دارد.
    • ایتالیا، بیش از یک چهارم جمعیت خود را قرنطینه میکند.

    بهای نفت شبانه و پس از اینکه عربستان نرخ رسمی فروش خود را کاهش داد و برنامه هایی برای افزایش بیشتر تولید در ماه آینده در نظر گرفت، سقوط حدودا سی درصدی داشت. این روند یک نبرد قیمت را با شیوع ویروس کرونا که رشد جهانی تقاضا را با مشکل روبه رو میکند، آغاز می کند. این حرکت در پی رأی مخالف روسیه برای کاهش بیشتر تولید نفت بود که از سوی اپک برای ثبات بهای نفت در پی نگرانی ها از اثراقتصادی ویروس، مطرح شد(رویترز).
    نفت برنت پس از افت اولیه تا 31.02 دلار- پایین ترین سطح از فوریه 2016، زیر 27% در رقم 33.04 دلار قرار گرفت.
    سهام نیز سقوط داشت همراه با افت بیش از 5% شاخص Nikkei ژاپن و بیش از 3.3% CSI300 چین.
    در حوزه بازار ارز، جفت دلارآمریکا/ین ژاپن تا پایین ترین سطح از اکتبر 2016 افت داشت- زیر 102.00 برای دوره ای کوتاه در صبح امروز. ارزهای اصطلاحا کالایی نیز نوسان داشتند همراه با افت بیش از 3% جفت دلاراسترالیا/آمریکا و سقوط کرون نروژ دربرابر یورو با بیش از 4.5%.
    ایتالیا برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا در کشور دست به اقداماتی جدی زد که شامل قرنطینه تقریبا هفده میلیون نفر یا بیش از یک چهارم جمعیت کشور می شود. تعداد موارد تأیید شده در ایتالیا رشدی تا رقم 7هزار 375 نفر در روز یکشنبه داشت درحالیکه تعداد تلفات به 366 نفر رسید. فقط چین ،مرکز شیوع، است که تعداد مبتلایان و تلفات بیشتری را گزارش داده است(تایمز مالی).
    محدودیت های حرکت در منطقه لومباردی و مرکز آن، میلان، شامل ممنوعیت ورود و خروج در مناطق مشخص و بسته شدن موزه ها، باشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و جایگاه های اسکی می شود. مناطق اطراف پارما، مُدنا، پادوآ و ونیز نیز درگیر هستند و انتظار می رود که این ممنوعیت دستکم تا سوم آپریل ادامه داشته باشد.
پردازش ...
X