اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 11 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 11 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • بانک انگلیس کاهش فوری نرخ را در رقم 50bp ارائه می دهد.
    • جو بایدن پیروز آخرین دور از انتخابات اولیه آمریکا.
    • وزیر دارایی انگلیس امروز آخرین برنامه بودجه را اعلام میکند.

    بانک انگلیس کاهش 50bp فوری نرخ بهره را امروز صبح اعلام کرد که مبنای نرخ را تا 0.25% می آورد و این کاهش نرخ از پایان سال 2017 نبوده است. این تصمیم گیری بالاتفاق بود و اعضای کمیته نیز ابراز کردند که برای اطمینان خاطر شرکتها درصورتیکه مجبور به تعطیلی به دلیل شیوع ویروس هستند تا بتوانند به راحتی و با قیمت رایگان کسب اعتبار کنند، در حال تنظیم یک برنامه جدید هستند. در این بیانیه آمد که فعالیت (اقتصادی) در انگلیس احتمالا در ماه های آینده ضعیف می شود(بلومبرگ).
    جفت پوند/دلارآمریکا پس از این بیانیه با حرکت از 1.2938 کمی پیش از این تا کف 1.2832 افت داشت(بلومبرگ) که این پیش از بهبود بخش زیادی از زیان ها بود. جفت پوند/یورو نیز واکنش مشابهی داشت و از حدود 1.1390 پیش از این تا زیر 1.1301 حرکت کرد. این جفت نیز بخش زیادی از زیان ها را بهبود داده است.
    سهام آمریکا روز گذشته در سطح بالایی بسته شد همراه با معامله تقریبا بالای 5% همه شاخص های سهام S&P500 آمریکا، داو جونز و Nasdaq. این صعود تاحدودی زیان روز دوشنبه را که پس از سقوط سهام جهانی ناشی از کاهش بهای نفت عربستان اتفاق افتاد، بهتر کرد.
    در حوزه اخبار انتخاباتی آمریکا، جو بایدن با پیشروی بسیار عالی برای نامزدی جمهوری خواهان، پیروز دور آخر انتخابات اولیه شد. او پیروز نهایی دربرابر سندرز در میشیگان، می سی سی پی، میسوری و آیداهو شد. میشیگان بزرگترین موهبت برای او با 125 نماینده بود(تایمز مالی).
    انگلیس امروز آماده اعلام برنامه بودجه بهاره می شود. وزیر دارایی طی گزارشی بیشترین میزان رشد در استقراض عمومی را طی سال ضمن افزایش هزینه برای حمایت از NHS( سیستم سلامت ملی)، شرکت ها و افراد برای مقابله با شیوع ویروس اعلام خواهد کرد. این وضعیت احتمالا تامیزان زیادی با استقراض است- و ایشان آماده اعلام بازنگری برنامه اقتصادی انگلیس با هدف پذیرش کسری قابل توجه می باشد(تایمز مالی).
پردازش ...
X