اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 16 مارچ 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 16 مارچ 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • فدرال رزرو آمریکا تا صفر کاهش نرخ بهره دارد.
    • سقوط شبانه سهام آسیا.
    • افت بیش از برآورد تولید صنعتی چین در ماه فوریه.

    فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره خود را تا صفر درروز یکشنبه درتلاش برای جلوگیری از کاهش شدید اقتصادی ناشی از پاندمی ویروس کرونا، کاهش داد. میانگین کامل، نرخ بیمه را تا محدوده 0-0.25% کاهش داد- سطحی که از سال 2015 دیده نشده است. همچنین اقدامات گسترده اعلام شد در حمایت از بازارهای مالی از جمله 700میلیارد دلارمازاد برای خرید دارایی، اقدامات خرید/سرمایه گذاری دوباره گسترده و تسهیلات اعتباری برای بانک های تجاری برای کاهش وام خانوار و مشاغل(تایمز مالی).
    سهام آسیا شبانه و پس از کاهش نرخ فدرال رزرو آمریکا افت داشت همچنانکه حرکت قابل توجه بانک مرکزی آمریکا بار دیگر نگرانی از اثرگسترده ویروس بر اقتصاد جهانی را تأیید کرد. بازارها نسبت به کمبود قدرت در صورت تداوم شیوع و بدتر شدن وضعیت، نگران بودند. سهام فیوچرز آمریکا شبانه پایین رفت ضمن پیش بینی این موضوع که داو جونز بازار خود را 4% پایین تر آغاز خواهد کرد(بلومبرگ).
    موارد ابتلا همچنان در پایان هفته ادامه داشت. نیویورک اعلام کرد که مدارس، رستوران ها و بارها را تعطیل خواهد کرد درحالیکه آلمان و اسپانیا مرزهای خود را درموارد سفرهای غیرضروری بستند. دولت انگلیس نشست روزانه خبری را از تلویزیون برای به روزرسانی مردم پخش خواهد کرد و این پس از سخنان وزیر بهداشت کشور مت هنکوک Matt Hancock درروز یکشنبه بود که گفت شهروندان بالای 70سال در هفته های آینده باید برای مدت بیشتری در خانه بمانند.
    درحوزه بازار ارز، جفت پوند/دلارآمریکا پس از کاهش نرخ فدرال باحرکت از زیر 1.2300 به بالای 1.2400برای مدتی کوتاه با توجه به ضعف دلارآمریکا، بالا رفت که این پیش از ریتریس سود کمی پس از آن بود. دلار نیوزلند با کاهش نرخ حدودا 0.75% رزرو بانک نیوزلند از کف ثبت شده 0.25%، معامله نوسان داری در برابر دلارآمریکا داشت.
    در چین داده تولید صنعتی ماه فوریه بسیار کمتر از برآورد، دررقم -13.5% دربرابر برآورد توافقی -3.0% منتشر شد که بیانگر سطح اثر ویروس روی اقتصاد چین است.
پردازش ...
X