اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 2 آپریل 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 2 آپریل 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • ویروس کرونا بازار سهام جهان را کند میکند.
    • افزایش جهشی نفت برنت در پی نبرد بهای نفت و اخباری از چین.
    • معامله بالای ارزهای کالایی در بازه شب.

    سهام اروپا و آمریکا روز گذشته ریزش داشت همراه با معامله 4.4% پایین تر سهام S&P500 با تداوم نگرانی سرمایه گذاران درمورد عوارض اقتصادی و انسانی شیوع ویروس کرونا. سهام وال استریت و به دنبال آن سهام آسیا به تازگی نزول داشت. این حرکات باوجود تصویب لایحه بسته اقتصادی 2تریلیون دلاری آمریکا است که سرمایه گذاران را پیش از این تشویق به سرمایه گذاری کرد(تایمز مالی). موارد تأیید شده ابتلای جهانی ویروس کرونا از عدد 915هزار نفر با بیش از 46هزار کشته، گذشت(بلومبرگ).
    نفت خام برنت شبانه از زیر بشکه ای 25دلارآمریکا تا بالای 27.50 دلارآمریکا، 10% بالاتر معامله شد با توجه به خوشبینی ها درمورد اینکه روسیه و عربستان نبرد بهای نفت را به زودی پایان خواهند داد. دونالد ترامپ آماده دیدار با مدیران ارشد بخش صنعت درروز جمعه است. علاوه بر این، به گزارش بلومبرگ، چین که بزرگترین وارد کننده نفت است برنامه هایی برای خرید کالا در این مرحله برای انبار فوری دارد.
    جفت دلارآمریکا/کرون نروژ امروز صبح از 10.4500 تا زیر 10.2750، 2% پایین تر معامله شد. دلارکانادا، استرالیا و نیوزلند دربرابر دلارآمریکا با توجه به پیشرفت های اخیر، صعود داشت.
    در حوزه داده ای، شاخص PMI هدلاین تولید ISM آمریکا در ماه مارچ تا 49.1 روند نزولی نسبی 1.0pt داشت اگرچه این عدد تاحدودی بالای برآورد بازار با رقم 44.5 بود. خوانش قوی ماه مارچ ناشی از طولانی شدن زمان عرضه است که بازتابی از آشفتگی های عرضه به جای تقاضای قوی است(بارکلیز).
    تمرکز بیشتر روی داده آمریکا است. بارکلیز امروز انتظار دارد که مطالبات بیکاری 5میلیون نفر در پایان هفته 28مارچ 2020 بیش از سه و نیم میلیون پیشین باشد. علاوه بر این، اکنون انتظار داده فلت دستمزدهای غیرکشاورزی ماه مارچ را در روز جمعه و افزایش نرخ بیکاری تا 3.7%(از 3.6%) را داریم.

  • #2
    وضعیت بورس چگونه هست؟

    ویرایش توسط sofi40 : https://www.traderha.com/member/34124-sofi40 در ساعت 04-02-2020, 07:56 PM

    نظر

    پردازش ...
    X