اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 9 آپریل 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 9 آپریل 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آمریکا باوجود افزایش تعداد جان باختگان، در محدوده بالا بسته شد.
    • اعلام محدودیت های ناشی از ویروس از سوی وزیر امور خارجه انگلیس در نشست خبری روز.
    • بازارها امروز نشست مجازی اپک پلاس را دنبال میکنند.

    سهام آمریکا روز گذشته یک روز معاملاتی قوی دیگر داشت همراه با سهام s&p500 و داو جونز که بالای 3.4% بسته شد. این نتیجه باوجود افزایش تعداد جان باختگان ویروس کرونا بود همراه با 2هزار مورد مرگ جدید در آمریکا در روز گذشته و افزایش تعداد جان باختگان روزانه در انگلیس به 938نفر. وضعیت سلامت نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون رو به بهبود است و نسبت به درمان واکنش خوبی نشان میدهد(بلومبرگ).
    سازمان جهانی بهداشت واشنگتن و پکن را ملزم به «رهبری صادقانه» دانست یا درغیراینصورت پاندمی تبدیل به بحرانی بزرگتر می شود ازآنجاکه مدیر کل سازمان جهانی بهداشت از کشورها خواست تا جنبه سیاسی به این پاندمی ندهند.
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با ضعف بیشتر دلارآمریکا، از 1.2300 تا بالای 1.2400 بالا رفت. بنابر گزارشاتی از روزنامه گاردین، وزیر امور خارجه انگلیس دومینیک راب در نشست خبری که امروز در ساعت 17 به وقت گرینویچ برگزار می شود، به اعمال محدودیت ها از تاریخ 23 مارچ اشاره خواهد کرد و احتمالا مردم باید آماده تمدید این محدودیت ها شوند.
    در حوزه کالایی، بهای نفت روز گذشته بالا رفت ازآنجاکه بازارها امروز منتظر نشست اپک پلاس هستند که کشورهای تولیدکننده نفت جسله ای مجازی برای بحث درمورد کاهش تولید تا 10میلیون بشکه درروز خواهند داشت. برآوردها درمورد این نشست با اعلام وزیر انرژی روسیه که مسکو، طبق بخشی از توافق، آماده کاهش تولید تاحدود 1.6 میلیون بشکه در روز است، افزایش پیدا کرد(بلومبرگ).
    این نشست مجازی در ساعت 15به وقت گرینویچ برگزار می شود(10 به ساعت خاورمیانه).
    کمی از ویروس کرونا فاصله بگیریم! سناتور برنی سندرز از رقابت ریاست جمهوری دموکراتیک کنار کشید و مسیر را برای معاون پیشین، جو بایدن برای تصاحب نامزدی حزبی در رقابت ماه نوامبر با دونالد ترامپ هموار کرد. سندرز در مقایسه با بایدن با 1217 نماینده، 914 نماینده در اختیار داشت که این اعداد به دنبال رشته ای از انتخابات اولیه و آرای انجمن های حزبی بوده است(تایمز مالی).
پردازش ...
X