اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 29 آپریل 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز چهارشنبه 29 آپریل 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • افزایش سهام آسیا با توجه به اعلامیه های بیشتر درمورد کاهش محدودیت مربوط به ویروس کرونا.
    • با ادامه گفت و گوهای رهبر حزب کارگری مجلس انگلیس، کییر استارمر Kier Starmer با نخست وزیر، هیچ نشانه ای از پایان تعطیلی در این کشور وجود ندارد.
    • تمرکز امروز بازار روی نشست فدرال آمریکا و GDP مقدماتی سه ماهه نخست این کشور.

    سهام آسیا شبانه با تداوم واکنش مثبت بازارها نسبت به اخباری مبنی بر اینکه تعطیلی های ناشی از ویروس در برخی نقاط جهان در حال کم شدن است، رشد داشت. دو دولت فرانسه و اسپانیا برنامه هایی را برای کم کردن تعطیلی درروز گذشته اعلام کردند همراه با سخنان نخست وزیر فرانسه مبنی بر اینکه این حرکت ضرورتا برای جلوگیری از ریسک « سقوط» اقتصادی است.
    کسب و کار در فرانسه از 11 می از سر گرفته می شود به جز کافه ها، رستوران ها و مکان های عمومی بزرگ همچون موزه ها و سینماها. بازگشایی مدارس نیز تدریجی خواهد بود.
    اسپانیا نیز برای کم کردن تعطیلی یک برنامه چهار مرحله ای را اعلام کرد که در بهترین حالت حدود اواخر ماه ژوئن تکمیل می شود و بنا بر سخنان نخست وزیر، استان به استان فرق دارد.
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با وجود حرکت سراسر روز بالای خود، معامله سایدویز داشت. رهبر حزب کارگری انگلیس امروز گفت و گویی با نخست وزیر این کشور خواهد داشت درمورد اینکه دولت روند بسیار کندی برای شروع استراتژی خروج خود دارد. هرچند وزیر بهداشت انگلیس مت هانکوک ابراز داشت که دولت حدود سه هفته از اعلام ابزاری که میگوید برای کاهش تعطیلی ها ضروری است، دور است؛ سیستم « آزمایش، پیگیری و ردیابی» برای تضمین این است که مبتلایان ویروس بار دیگر با کم شدن تعطیلی، سربرنخواهند آورد.
    این سیستم نیازمند استخدام 18هزار « پیگیر تماس» برای شناسایی افرادی است که ممکن است در معرض ویروس بوده باشند و همچنین نیامند انتشار اپلیکیشن تلفن همراهی است که به صورت خودکار بخشی از این کار را انجام می دهد(بلومبرگ).
    تمرکز امروز بازار روی نشست فدرال آمریکا در ساعت 19 است. اگرچه بی ثباتی بیش از حد معمول است، بارکلیز فکر میکند احتمالا توافقاتی در FOMCدرمورد عدد کیفی باتوجه به چشم انداز صورت بگیرد از جمله کاهش چشمگیر فعالیت در نیمه نخست 2020، بهبود نیمه دوم 2020 و رشد بالای روند در سال 2021 و 22 است. به باور بارکلیز، کمیته این نتیجه را خواهد گرفت که نرخ بیکاری بالای نرخ طبیعی خود باقی می ماند و تورم تاچند سال زیر 2% خواهد بود.
    به دنبال نشست فوری ماه مارچ که نرخ ها تا 0.00%-0.25% کاهش داشت، تیم پژوهشی ما یا برآوردهای بازار انتظار تغییر در نرخ را ندارد.
    همچنین GDP سه ماهه نخست 2020 آمریکا را در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ خواهیم داشت. برآورد بازار کاهش 4.0% سالانه است(بلومبرگ).
پردازش ...
X