اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 30 آپریل 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 30 آپریل 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آسیا به سقف هفت هفته جدید می رسد.
    • نرخ های بهره فدرال رزرو به تأخیر می افتد و سیستم مدیریت سیاست پولی تغییر نمیکند.
    • تمرکز امروز بازار روی نشست بانک مرکزی اروپا در ساعت 12:45 به وقت گرینویچ.

    سهام آسیا و آمریکا روز گذشته و شبانه بالاتر معامله شد همراه با حرکت سهام آسیا به سقف هفت هفته جدید. این دو بازار با نتایج امیدبخش اولیه از آزمایش درمانی داروی ضدویروس رمدسیویر Remdesivir که کارشناس بیماری های عفونی آمریکا آنتونی فاچی Anthony Fauci ضمن درخواست از FDA( سازمان مدیریت دارو و غذای آمریکا) در شتاب برای تأیید آن، آن را « اخبار کاملا خوب» خواند، بالا رفت(رویترز).
    سهام Nikkei ژاپن در سراسر آسیا سود داشت درحالیکه سهام S&P500 آمریکا روز گذشته رشد 2.6% داشت.
    فدرال رزرو آمریکا روز گذشته نشستی داشت که در آن محدوده هدف بودجه های فدرال را ضمن حفظ فروارد گایدانس( سیستم هدایت بی ثباتی در بازارها و مدیریت سیاست پولی) با توجه به نرخ ها و خرید دارایی، ثابت نگه داشت. هشدار فدرال درمورد «اعمال ریسک های قابل توجه به چشم اندازهای اقتصادی طی میان مدت» بود و ژروم پاول مقام ارشد آن، نرخ دورقمی بیکاری را در گزارش مشاغل بعدی، پیش بینی کرد.
    به باور بارکلیز، « FOMC ضمن اینکه همچنان آماده حمایت های بیشتر و بزرگتر به همان میزان مورد نیاز برای شفافیت بیشتر درمورد چشم انداز کوتاه مدت است، همچنان در وضعیت مدیریت ریسک است».
    GDP آمریکا روز گذشته در رقم کاهشی -4.8% منتشر شد که بدتر از برآورد بازار با رقم 4.0% بود.
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته معامله بالاتری داشت با وجود برخی حرکات نزولی در صبح روز گذشته. دولت انگلیس آماده صدور دستورالعمل جزئی « محل کار بر اساس محل کار» درمورد این است که چگونه بریتانیا میتواند برگشت امنی به کار داشته باشد از جمله توصیه به دسترسی محدود به مکان های ارتباطی و استفاده زیاد از شوینده و ضدعفونی کننده دست و خودداری از کار رو در رو. توصیه شده است که کارمندان ادارات همچنان کار در منزل داشته باشند که این، از شلوغی در سیستم حمل و نقل جلوگیری میکند(تایمز مالی).
    امروز نشست بانک مرکزی اروپا را در ساعت 12:45 به وقت گرینویچ داریم. به باور بارکلیز احتمال اینکه بانک مرکزی برنامه خرید فوری همه گیری خود را از رقم فعلی 750میلیارد یورو تا بیش از 1.5 تریلیون یورو افزایش دهد، ضمن تأمین اختیارات کافی بانک در جذب نیازهای بودجه ای خالص از محدوده اروپا تا پایان سال، وجود دارد.
    در حوزه کالایی، نفت برنت شبانه و پس از گزارشاتی مبنی بر اینکه نروژ برای نخست بار در 18 سال، تولید نفت خود را قطع خواهد کرد، افزایش داشت. به گفته وزیر نفت و انرژی این کشور، این، سفارش تولیدکنندگان برای کاهش و کنترل تولید تاحدود 250هزار میلیون بشکه در روز در ماه ژوئن یا بیش از 13% از تولید نهایی است(تایمز مالی).
پردازش ...
X