اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 14 می 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 14 می 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام جهانی همچنان تحت فشار است.
    • گزارش سازمان ملل متحد نشان می دهد که پاندمی چهارسال از رشد جهانی را از بین می برد.
    • دلاراسترالیا با انتشار داده اشتغال دربرابر همتایان خود افت دارد.

    سهام جهانی با کمرنگ شدن امیدها برای بهبود سریع ناشی از کووید-19 به دنبال نظرات مقام ارشد فدرال، ژروم پاول که هشدار داد بهبود اقتصادی «ممکن است تا گردهم آمدن مونتوم طول بکشد»، تحت فشار قرار گرفت. ضمن اینکه پاول نرخ های بهره منفی را رد کرد، گفت که احتمالا آمریکا نیاز به انجام « اقدامات سیاسی مازاد» برای جلوگیری از افزایش دوره رشد پایین داشته باشد(تایمز مالی).
    پاندمی چهارسال از رشد جهانی را از بین خواهد برد و بنابر اطلاعات سازمان ملل متحد ممکن است 130میلیون نفر را تا سال 2030 گرفتار فقر کند. گزارش این سازمان یک افت 3.2% در رشد جهانی را در سال 2020 پیش بینی کرد. موارد تأیید شده جهانی اکنون بالای 4.3 میلیون نفر با نزدیک به 300هزار مرگ تأیید شده است(بلومبرگ).
    ریاست بانک انگلیس، بیلی، ابراز کرد که « کاملا روشن است» که سرمایه گذاران انتظار افزایش برنامه qe را داشته باشند و سیاستگزاران این گزینه را برای برنامه کاهش 200میلیارد پوندی صورت داده شده در ماه مارچ کنارگذاشته اند.
    در حوزه بازار ارز، جفت پوند/دلارآمریکا با سقف 1.2340 یک روز نسبتا نوسانی را درروز گذشته و پیش از زیان نزدیک 1.2240 و شکستن کف جدید زیر 1.2200 در صبح امروز داشت(بلومبرگ). دلاراسترالیا دربرابر ارزهای اصلی و پیش از آنکه کشور بدترین دوره افت اشتغال خود را تجربه کند، افت داشت. جفت دلاراسترالیا/آمریکا ازآنجاکه نرخ بیکاری افزایش 6.2% در ماه آپریل داشت، 0.5% پایین تر معامله شد و تغییرات اشتغال ملی دررقم -594,300 بیرون آمد. حرکات ارزی برخلاف برآوردهای بازار برای نرخ بیکاری بالاتر بوده است( برآورد 8.2%).
پردازش ...
X