اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 11 ژوئن 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز پنجشنبه 11 ژوئن 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • افت سهام آسیا باتوجه به نگرانی ها از موج دوم کرونا در آمریکا.
    • فدرال رزرو آمریکا انتظار دارد که نرخ ها تا پایان سال 2020 در حال معلق باقی بمانند.
    • تمرکز امروز بازار روی مطالبات اولیه بیکاری آمریکا در ساعت 13:30

    سهام آسیا شبانه باتوجه به نگرانی ها از موج دوم کرونا ویروس در آمریکا و به دنبال نشست عصرروز گذشته فدرال رزرو آمریکا افت داشت. زیان های بازار پس از اینکه داده ها نشان دادند موارد ابتلا از مرز 2میلیون نفر در آمریکا گذشت همراه با افزایش بستری بیمارستانی در تگزاس، بالا رفت. میانگین نرخ هفت روزه موارد ابتلای جدید در کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا و تگزاس نزدیک به سقف است ضمن اینکه هردو ایالت آریزونا و ارگان جهش های بزرگی طی دوماه گذشته داشتند(تایمز مالی).
    باوجود این موارد، نیروی کار ویژه کرونا در کاخ سفید نشست های خود را فقط برای یک هفته کم کرد که این درقیاس با نشست های روزانه پیش از این است.
    همانگونه که انتظار داشتیم، فدرال رزرو نرخ های کلیدی را شبانه بدون تغییر نگه داشت. هرچند برآوردهای آینده تمایلات نزولی را نشان می دادند با پیش بینی هیچ گونه افزایش نرخ بهره تا دستکم پایان سال 2022. بانک مرکزی تغییرات بسیار اندکی را در بیانیه fomc ایجاد کرد اما اشاره کرد همانگونه که انتظار می رفت، بیکاری همچنان بالاست و تورم پایین و تا چندین سال تارگت های کمیته دستکم تاپایان سال 2022 باید نزدیک محدوده صفر بماند.
    کمیته همچنین ابراز داشت که اقدام به خرید اوراق قرضه خزانه داری و mbs در نرخ حدودی 120میلیارد دلار در ماه «طی چندماه آینده» میکند.
    جفت پوند/دلارآمریکا روز گذشته با حرکات سراسری بالای 1.2800، معامله بالاتری داشت. هرچند امروز صبح تمامی سودهابا معامله زیر 1.2660، حذف شدند. جانسون روز گذشته کاهش بیشتر محدودیت های فاصله اجتماعی در انگلیس را اعلام کرد همراه با اعلام اینکه افرادی که تنها زندگی می کنند اکنون میتوانند در خانه یکدیگر بمانند(بی بی سی).
    تمرکز امروز بازار روی مطالبات اولیه بیکاری آمریکاست که در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود. برآوردهای توافقی روی افت در هفته گذشته است در پی افزایش غیرمنتظره دستمزدهای غیرکشاورزی در جمعه گذشته(رویترز).
پردازش ...
X