اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 20 جولای 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل فاندامنتال بازار ارز دوشنبه 20 جولای 2020

    تحلیل فاندامنتال:
    • بورس آسیا باافزایش آمار مبتلایان در پایان هفته، ترکیب شد.
    • سران اتحادیه اروپا در تلاش برای انعقاد توافقی برای بودجه تقویتی 750 میلیارد یورویی.
    • جفت یورو/دلارآمریکا تا سقف 4 ماه بالا می رود.

    بورس آسیا شبانه باتوجه به رشد جهشی در آمار مبتلایان به ویروس در پایان هفته، ترکیب شد. با تداوم افزایش موارد ابتلا به ویروس در ایالت جنوب شرقی ویکتوریا، سهام استرالیا افت 0.6% داشت ضمن اینکه شاخص سهام nikkei ژاپن پس از اینکه داده ها نشان از ضعف صادرات کشور از افت دورقمی برای چهارمین ماه پیاپی در ماه ژوئن داشت، تامیزان زیادی معامله فلت داشت. صادرات روند نزولی غیرمنتظره داشت با رقم 26.5ـ % ( توافق بازار 24.7- %) (بلومبرگ).
    تمرکز امروز بازار اخیرا روی مذاکرات درمورد تواق حمایتی 750 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا است. سران اتحادیه امروز در تلاش برای انجام توافق در پایان هفته در مورد اندازه بودجه هستند. این جمع از صبح جمعه برای دریافت پاسخ هماهنگ از اتحادیه در حال مذاکره بوده اند تا کمیسیون اروپا را برای وام مبالغ بی سابقه برای بودجه ریکاوری و اقدام به آغاز بودجه هفت ساله 1 تریلیون یورویی اتحادیه دارای اختیار کنند(تایمز مالی).
    نکته قابل توجه اصلی در پایان هفته ای که گذشت سطح وام های بلاعوض بوده که برای اعضای مجاز در نظر گرفته شده است. رهبران کشورهایی چون اتریش، دانمارک، هلند و سوئد ابراز کردند که خواهان کاهش تسهیلات پیشنهادی تا سقف 350 میلیارد یورو همراه با 350 میلیارد وام دیگر شدند درحالیکه سایر کشورها تسهیلات بیشتری را میخواهند.
    جفت یورو/دلارآمریکا روز جمعه از 1.1380 تا 1.1440 بالا رفت. جفت در آغازین ساعات صبح امروز تابالای 1.1460 بالا رفت تا در سقف چهارماهه 1.1495 بسته شود- سقف 18 ماهه ماه مارچ. این حرکت صعودی باتوجه به ضعف دلارآمریکا بود ازآنجاکه بازارها انتظار توافق زودتر از هنگام را دارند( بلومبرگ).
پردازش ...
X